אני שמח לארח היום במעון ראש הממשלה בירושלים את ג׳ראד קושנר, שליחו המיוחד של הנשיא טראמפ, ואת רוברט אובריאן, היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב. מחר הם יקחו חלק יחד עם המשלחת שלנו בטיסה המסחרית הראשונה אי פעם מישראל לאיחוד האמירויות.

Aug 30, 2020 · 1:53 PM UTC

130
186
21
1,401
אתמול איחוד האמירויות הסירו לראשונה את החרם על ישראל ופתחו את הדלת למסחר, השקעות ושיתוף פעולה בין הכלכלות הטובות ביותר במזרח התיכון.
8
29
3
217
במשך זמן רב מדי לפלסטינים היה וטו על שלום בין ישראל לעולם הערבי. אם נצטרך לחכות להם - נחכה לנצח. אנחנו לא מחכים, ומדינות ערביות נוספות יצטרפו לשלום איתנו.
25
56
2
462
כך נראה שלום תמורת שלום. שלום מתוך עוצמה!
60
58
9
551
Replying to @netanyahu
זו התחלה טובה מאוד, בטון... יום טוב מאוד ! תודה, בנימין.
Replying to @netanyahu
שיהיה בשעה טובה!!!
Replying to @netanyahu
Salutations cher maître respect pour la Strategy raoulteam2
Replying to @netanyahu
Tebrik ederim.Hz İbrahim as görse gurur duyardı.
Replying to @netanyahu
ביבי , כמה בני דודים שלך כבר שם עושים "עסקים"$$$ ?
GIF
Replying to @netanyahu
End torture of a native people
Replying to @netanyahu
אנחנו מחכים להסבר למה למשלחת לדובאי אין נציגים מעיתונאי הימין וערוץ 20.אנחנו לא בכיס שלך. לא צכבד אותנו. תאבד אותנו
1
Replying to @netanyahu
נסיעה בטוחה לכולם.
Replying to @netanyahu
איפה אירחת אותם? בוילה שוקן שכבשת? שרה מרשה בלי כפפות וכיסוי נעליים?כיבדת אותם בעוגה הנוזלית המסורתית?
1
Replying to @netanyahu
חבל שלא הודעת מראש. היינו מארגנים לו קבלת פנים.
4