אני שמח לארח היום במעון ראש הממשלה בירושלים את ג׳ראד קושנר, שליחו המיוחד של הנשיא טראמפ, ואת רוברט אובריאן, היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב. מחר הם יקחו חלק יחד עם המשלחת שלנו בטיסה המסחרית הראשונה אי פעם מישראל לאיחוד האמירויות.

Aug 30, 2020 · 1:53 PM UTC

130
186
21
1,401
אתמול איחוד האמירויות הסירו לראשונה את החרם על ישראל ופתחו את הדלת למסחר, השקעות ושיתוף פעולה בין הכלכלות הטובות ביותר במזרח התיכון.
8
29
3
217
במשך זמן רב מדי לפלסטינים היה וטו על שלום בין ישראל לעולם הערבי. אם נצטרך לחכות להם - נחכה לנצח. אנחנו לא מחכים, ומדינות ערביות נוספות יצטרפו לשלום איתנו.
25
56
2
462
כך נראה שלום תמורת שלום. שלום מתוך עוצמה!
60
58
9
551
Replying to @netanyahu
For the 909 Corona victims it will not help. ל-909 קורבנות הקורונה זה לא יעזור
Replying to @netanyahu
מדוע הטקס אינו נערך בישראל אלא באמירויות ? ההסכם הוא בין 2 המדינות, לא?!
Replying to @netanyahu
وبالعربي مادام معنا القمر واقاربنا ارحامنا حبايبنا معهم النجوم هذا حب و علاقة بريئه ليست للنقاش في اعلام عطوان عون ماكرون
Replying to @netanyahu
קורונה. תטפל בקורונה.
Replying to @netanyahu
עבריין
Replying to @netanyahu
קח את אשתך קן הקוקיה וצא לנו מהחיים נוכל
Replying to @netanyahu
#ההסכמותעםהאמירויות. זה תוצר של קושנר. והאמיריות. אתה בכלל לא בעסק. אתה פשוט מיודע. עבריין.
Replying to @netanyahu
יחי לעזאזל. בגלל אכזריות הרדיפה.
Replying to @netanyahu
חחח שמח עאלק, קושנר אמר בקולו בריאיון שהוא ניצל את המהלך הטיפשי שלך להצהיר ריבונות למינוף מהיר של העסקה עם בן זאיד יחד עם גנץ ואשכנזי ותפר אותך בהקפצה לשיחת ועידה באמצע קבינט עומד דום ומצדיע לטראמפ, נוסיף לכך שהוא גם בא להגיד לך להרגיע את הקומבינות עם סין, שמח אתה לא!! 😋