אני שמח לארח היום במעון ראש הממשלה בירושלים את ג׳ראד קושנר, שליחו המיוחד של הנשיא טראמפ, ואת רוברט אובריאן, היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב. מחר הם יקחו חלק יחד עם המשלחת שלנו בטיסה המסחרית הראשונה אי פעם מישראל לאיחוד האמירויות.

Aug 30, 2020 · 1:53 PM UTC

130
186
21
1,401
אתמול איחוד האמירויות הסירו לראשונה את החרם על ישראל ופתחו את הדלת למסחר, השקעות ושיתוף פעולה בין הכלכלות הטובות ביותר במזרח התיכון.
8
29
3
217
במשך זמן רב מדי לפלסטינים היה וטו על שלום בין ישראל לעולם הערבי. אם נצטרך לחכות להם - נחכה לנצח. אנחנו לא מחכים, ומדינות ערביות נוספות יצטרפו לשלום איתנו.
25
56
2
462
כך נראה שלום תמורת שלום. שלום מתוך עוצמה!
60
58
9
551
Replying to @netanyahu
מנותק, תתפטר הרסת את הכלכלה
4
Replying to @netanyahu
השתגעת ביבי בלי כפפות וערדליים ? היום אתה ישן בקומה הראשונה או במלונה של קאיה הי"ד
1
Replying to @netanyahu
שמע לקולות העם.... 40 אלף איש ואישה טרחו ובאו עד לבלפור לדרוש ממך לפנות את המעון הרשמי, וללכת הביתה: drive.google.com/file/d/1Ly1…
1
Replying to @netanyahu
אדוני ראש הממשלה למה אין עיתונאי אחד מהימין שיהיה בטיסה הזאת לא שמעון ריקלין ולא ליטל שמש שהגישה בקשה ונעתנתה בשלילה
1
2
Replying to @netanyahu
מזיע ? לחוץ ? התחלת לארוז? כתום יתאים לשיער הסגול שלך נוכל . מחכה לשנן את מספר האסיר שלך
1
Replying to @netanyahu
ה' ישמור צאתך ובואך מעתה ועד עולם אמן !
2
Replying to @netanyahu
סיפרתי את זה עכשיו למשה מהמכולת והוא עדיין מתעקש שאני אשלם את החשבון. יש עליך כרטיס אשראי? תוכל לזרוק פה איזה אלפייה שמשה ירד לי מהגב?
4
Replying to @netanyahu
גם אני שמח לצרף תמונות ממעון ראש הממשלה...
2
Replying to @netanyahu
מה עם "דנה רון", יש התפתחות בחקירה ( קריצה, קריצה )?
1
Replying to @netanyahu
התיקשורת החמוצה לא תשדר ההפגנות של האנרכיסטים יותר חשוב מהשלום כמה שהם יגמדו לא יצליחו השלום הזה חשוב יותר ממצרים וירדן זה שלום תמורת שלום בלי ויתורים אתה מנהיג עולם כפרה עליך בורא עולם אתך ושומר עליך מהאוייבים בבית
1
3