אני שמח לארח היום במעון ראש הממשלה בירושלים את ג׳ראד קושנר, שליחו המיוחד של הנשיא טראמפ, ואת רוברט אובריאן, היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב. מחר הם יקחו חלק יחד עם המשלחת שלנו בטיסה המסחרית הראשונה אי פעם מישראל לאיחוד האמירויות.

Aug 30, 2020 · 1:53 PM UTC

130
186
21
1,401
אתמול איחוד האמירויות הסירו לראשונה את החרם על ישראל ופתחו את הדלת למסחר, השקעות ושיתוף פעולה בין הכלכלות הטובות ביותר במזרח התיכון.
8
29
3
217
במשך זמן רב מדי לפלסטינים היה וטו על שלום בין ישראל לעולם הערבי. אם נצטרך לחכות להם - נחכה לנצח. אנחנו לא מחכים, ומדינות ערביות נוספות יצטרפו לשלום איתנו.
25
56
2
462
כך נראה שלום תמורת שלום. שלום מתוך עוצמה!
60
58
9
551
Replying to @netanyahu
ביבי איזה מלך אתה👏👏👏 שילכו כפרה עליך כל שונאיך ומבקשי רעתך.
1
1
59
Replying to @netanyahu
במעון??? לא הם לא שמו ערדליים וכפפות? רק אתיופיות ומזרחיות מופלות על ידי שרה'לה?
1
11
Replying to @netanyahu
אוהבים אותך וקושנר וטרמפ - רק הצלחה ! ❤️❤️❤️💪💪💪
1
11
Replying to @netanyahu
Congratulations!! Best regards :))
Replying to @netanyahu
So great, and what good about this PM Netinyaho because we are not traitors and must say The truth that fired his Minister of defense when refused to destroy the source of missiles fired from Ghaza and people doing that only but that one wanted to be free.