אני מברך על החלטת נשיא איחוד האמירויות שייח' ח'ליפה בן זאיד, לבטל את החוק להחרמת מוצרים מישראל ומגעים כלכליים עם ישראלים. זהו צעד חשוב לקידום השגשוג והשלום באזור.

Aug 29, 2020 · 5:11 PM UTC

367
439
47
3,909
Replying to @netanyahu
מדוע אדוני ראש הממשלה עיתונאים מהימין מערוץ 20 לא מצטרפים למשלחת האמירות ???
Replying to @netanyahu
שוחד. מרמה. הפרת אמונים. לך הביתה, מושחת
Replying to @netanyahu
בושה וחרפה לאן הבאת את המדינה מי היה מאמין שזבל כמוך יהרוס את המדינה
Replying to @netanyahu
שבוע טוב אדוני ראש הממשלה.
Replying to @netanyahu
מושחת. הביתה
Replying to @netanyahu
נכשלת. לך הביתה !
Replying to @netanyahu
We need help to get the lying Democrats out of Florida!
Replying to @netanyahu
אני מסכים עם צעד זה של איחוד האמירויות