אני מברך על החלטת נשיא איחוד האמירויות שייח' ח'ליפה בן זאיד, לבטל את החוק להחרמת מוצרים מישראל ומגעים כלכליים עם ישראלים. זהו צעד חשוב לקידום השגשוג והשלום באזור.

Aug 29, 2020 · 5:11 PM UTC

367
439
47
3,909
Replying to @netanyahu
بنيامين نتنياهو أنت متهم بالرشوة والاحتيال وخيانة الأمانة. اخرج من حياتنا!
Replying to @netanyahu
בוא נתחיל בלהפסיק להחרים חצי מהעם שלך
Replying to @netanyahu
اكتب بالعربي يا زلمي عشان ولاد عمك يفهموا شو ناويلهم، لأن الكذب عندكم مثل شرب الماء، بالانكليزي تقول شي ولبلغتكم تقولوا اشياء اخرى
Replying to @netanyahu
תזכורת: את השטן אי אפשר לעצור, רק את האדם המגלם אותו – והיום מגלם את השטן, לא אחר מאשר רשלה מליקובסקי נתניהו, הפושע וגזען שונא מזרחים!!!
Replying to @netanyahu
הצעד הכי חשוב שאתה תוכל לעשות זה ללכת הביתה ולתת לנו לשקם את מה שהרסת אתה כבר לא דואג למדינה, לאזרחים. שכחת את מי אתה צריך לשרת #ביביתתפטר #ביביהביתה
2
3
Replying to @netanyahu
תגיד אבאל'ה, לא שמת לב שיש במדינה איזו מגיפה קטנה? משבר כלכלי חמור? חאלאס עם הספינים. תתפטר, כשל.
1
1
4
Replying to @netanyahu
You prefer your benefits only . Your buisness is propaganda and terror
Replying to @netanyahu
Love from India 🙏