אני מברך על החלטת נשיא איחוד האמירויות שייח' ח'ליפה בן זאיד, לבטל את החוק להחרמת מוצרים מישראל ומגעים כלכליים עם ישראלים. זהו צעד חשוב לקידום השגשוג והשלום באזור.

Aug 29, 2020 · 5:11 PM UTC

367
439
47
3,909
Replying to @netanyahu
בקרוב נקבל מאות מיליארדי שקלים מהמסחר עם האמירויות. כמו שקיבלנו ממתווה הגז עם החבר שלך, יצחק תשובה.
Replying to @netanyahu
You don’t know what peace means, but by the amount of blood on your hands you sure know what piece means , you Trump and your Sheik are Hippocrates.
Replying to @netanyahu
בושה שאין איש תקשורת ימני אחד במשלחת לאמירויות. אנחנו לא יודעים לשלוט
2
Replying to @netanyahu
דיבורים יפים לא יעלימו את הטרור בדרום ולא את מחדליך בקורונה
Replying to @netanyahu
Israel is is - my protectorate can´t act - alone so you asked - them to burn the - irani market bad dog - bad cat the same - group putin not acting - nice, putin is is - only a secretary of - windsors 😔
1
Replying to @netanyahu
אין ספק, צעד נהדר. רק חבל שהוא נועד להכשיר בשבילך את הקרקע ליח"צן את ההסכמה למכירת F35 לאמירויות. אבא, פעם שקרן, תמיד שקרן. אי אפשר להאמין לך!
2
Replying to @netanyahu
המדינה בוערת. זה לא מעניין. אתה מתעסק בשטויות ולא בעיקר.
1
Replying to @netanyahu
ישר כח לבנימין נתניהו שעשה שלום עם האמוריות ולשלום עכשיו קשה לקבל את השלום שלא הם עשו.השלום אפשרי גם בלי לחלק את המדינה🇮🇱🇮🇱🇮🇱
Replying to @netanyahu
מליון מובטלים שאתה יצרת
2
Replying to @netanyahu
ראש הממשלה תביא שלום בתוכנו