אני מברך על החלטת נשיא איחוד האמירויות שייח' ח'ליפה בן זאיד, לבטל את החוק להחרמת מוצרים מישראל ומגעים כלכליים עם ישראלים. זהו צעד חשוב לקידום השגשוג והשלום באזור.

Aug 29, 2020 · 5:11 PM UTC

367
439
47
3,909
Replying to @netanyahu
נתניהו היה אפס ונישאר אפס - גם מאה הביריונים ששלח כדי להרביץ לעם ישראל לא יעצרו את ההפגנות נגדו ! אנחנו ננצח אותך גם בקלפי גם התקשורת וגם ברחוב - והכל לפי החוק !!!! בלי שוחד בלי מירמה ובלי הפרת אמונים בהם אתה נאשם !
Replying to @netanyahu
אין ספק שזה הדבר הכי חשוב כרגע.אין מגיפה אין אבטלה אין בלונים בדרום יש תקציב למדינה המצב במערכת הבריאות מעולה בקיצור..הכל דבש (יד מרדכי) די!! נמאס מהחרטא שלך.
Replying to @netanyahu
כל הכבוד לגנץ ולכחול לבן, במקום סיפוח הזוי אנחנו מקבלים באהבה יחסי ידידות עם מדינה ערבית, גנץ מתחיל להשפיע וביבי נוטה לאט לאט לצד השפוי בשמאל.
Replying to @netanyahu
צעד זה הוא הפרויקט הישראלי הגדול. שלב זה הוא פרויקט גדול מהמזרח התיכון. התוכניות הן שלך, ירושלים היא שלנו. ☝️☝️☝️
Replying to @netanyahu
טייקונים ציניים מביאים את האוטובוסים מהקיבוצים, כך הבוקר המסית הלאומי המנוול שמבעיר את גפרור האש למלחמת אחים פריפריה נגד הקיבוצים.
Replying to @netanyahu
חסר לך שיהיה פה שלום. עוד מעט גם תגיד שאצה לא רוצה קורונה. אתה חי ממשברים
Replying to @netanyahu
ביבי שומע את המפגינים? מרעישים? מטרללים אתכם
Replying to @netanyahu
כל הכבוד מר בנימין נתניהו הנכבד שלנו