אני מברך על החלטת נשיא איחוד האמירויות שייח' ח'ליפה בן זאיד, לבטל את החוק להחרמת מוצרים מישראל ומגעים כלכליים עם ישראלים. זהו צעד חשוב לקידום השגשוג והשלום באזור.

Aug 29, 2020 · 5:11 PM UTC

367
439
47
3,909
Replying to @netanyahu
אפשר לטוס עם רישום פלילי? חברה שואלת..
Replying to @netanyahu
אני מברך את המתבצר בבלפור על נסיעתו לטבריה. זה צעד חשוב לקראת ישבתו במעשיהו
1
11
Replying to @netanyahu
אתה גדול ושימך גדול בכל העולם! ❤️❤️❤️💪💪💪
1
1
7
Replying to @netanyahu
🔸️שוחד! 🔸️מרמה! 🔸️הפרת אמונים! צא לומר שלום טאטע, יש עשרות אלפי אזרחים ליד השער שבאו להגיד לך אישית מה הם חושבים עליך...
14
7
243
Replying to @netanyahu
הם ייבאו לשם דבש מתוצרת יד מרדכי?
Replying to @netanyahu
שבוע מבורך למנהיג עולם ❤️ אנו אוהבים, מעריכים ומוקירים את כל מאמצייך לטובת עם ישראל . תודה ❤️🇮🇱 עכשיו כשאלשייך הלך להפגין בבלפור , כולנו יודעים ש250,000,000₪ היו חקירות שנאה לשם שנאה . מי חוקר את החוקרים?
3
2
81
Replying to @netanyahu
נשיא איחוד האמירויות שייח' ח'ליפה בן זאיד יודע שאתה, בנימין נתניהו, פושע שעומד לדין על שלושה כתבי אישום חמורים? או אולי כבר הספקת לספר לו איזה מעשייה?
1
20
Replying to @netanyahu
שלום כלכלי של אמיצים. שלום תמורת שלום. בשטחים אנחנו בסיפוח כבר שנים. זה כשאיש חכם וענק מנהל את המדינה ליד כל מיני גמדים חמסנים וקנאים. יחי המלך נתניהו בנימין, מלך ללא עוררין.
2
5
Replying to @netanyahu
ראש ממשלה שונא עמו ומדינתו. לך הביתה.
1
15
Replying to @netanyahu
לך הביתה כבר. שחרר אותנו. כמה הרס תשאיר?