בשבוע הבא בפעם הראשונה תצא טיסה מסחרית לאבו דאבי. ככה בדיוק נראה שלום תמורת שלום. שבת שלום לכולכם 🇮🇱

Aug 28, 2020 · 3:19 PM UTC

622
313
54
2,593
טיסה לאשקלון דרך תמורת עשן סידרת לנו כ נורמליזציה. אתה חלש קטן ומושחת וטיפש.
3
54
Replying to @netanyahu
ואתה תטוס למעשיהו.
1
5
Replying to @netanyahu
2000+ חולים ליום, אבטלה שיא. למי אכפת מאבו דאבי!!!
1
6
Replying to @netanyahu
מגיפה משתוללת, אבטלה, מיתון, 3 כתבי אישום תתפטר כבר יא זבל
1
6
Replying to @netanyahu
שבת שלום ראש ממשלת ישראל מקווה שאתה מצליח לנוח מעט, וביחד עם רעייתך הגברת הראשונה של ישראל. שבת של שלום מתוך עוצמה לראש ממשלת ישראל
5
1
13
Replying to @netanyahu
מתי יוצאת הטיסה של ה F35? יותר חשוב, במקום לתמוך בתעלולים יחצניים, חסרי משמעות, של אלעל תמצאו יחד איתם דרך להחזיר כמעט מליארד ש"ח, שהם חייבים ללקוחות שטיסתם בוטלה. בינתיים אתם עוזרים להם לדחות את מועד ההחזרה.
2
1
23
Replying to @netanyahu
יש נרגילה במטוס?
3
8
Replying to @netanyahu
מסחרית ? משלחת לשיחות הכנה להסכם (נירמול יחסים ולא שלום תמורת שלום) זו טיסה מסחרית ? אם היית מצליח להגיד משפט ללא שקר כלשהו אז נאמין שיש באפשרותך גם להתפטר.
1
6
Replying to @netanyahu
שוחד, מרמה, הפרת אמונים. בדיוק כמו שאתה מנווט את הטיטאניק - טיסה לשום מקום. חברת תעופה מרוסקת בטיסת יח"צ בתקופה שבה כמעט אף מדינה לא מוכנה שינחתו ישראלים בשטחה. הכל בלופים אצלך. גם זה
1
46