בשבוע הבא בפעם הראשונה תצא טיסה מסחרית לאבו דאבי. ככה בדיוק נראה שלום תמורת שלום. שבת שלום לכולכם 🇮🇱

Aug 28, 2020 · 3:19 PM UTC

622
313
54
2,593
Replying to @netanyahu
שלום תמורת ויתור על סיפוח שלום תמורת מטוסי F-35 שקרן נשאר שקרן #ביביתתפטר
1
1
1
7
Replying to @netanyahu
יש לנו הסכמי הסגרה עם איחוד האמירויות?
23
Replying to @netanyahu
חרטטן, כבר 15 שנים שישראלים נכנסים ויוצאים מדובאי ועושים עסקים שם, אתה מנסה להסית את הדיון הציבורי מהעובדה שנאדם בפלילים לקח בשבי את מדינת ישראל כמו ראש מאפיה, בחסות "הדמוקרטיה", תוך מכירת המדינה במכירת חיסול לחרדים ולמתנחלים כדי שיצביעו איתך. תתפטר!
Replying to @netanyahu
לא מרשים אותנו.
Replying to @netanyahu
שבת שלום ומבורך, אדוני רה״מ! מתים עליך! 😘
3
Replying to @netanyahu
שבת, לך תנוח, מספיק לנו ממך כל השבוע כאב ראש.
1
Replying to @netanyahu
מלך אתה לא, חוצמזה,יש מצב שרוה׳מ עם כתב אישום יקבל החלטות ? ראש ממשלה בזמן אחר חשב שלא.
Replying to @netanyahu
מציאות = מליון מובטלים דמיון של נתניהו = טיסות מסחריות לאבו-דאבי.
1
2
Replying to @netanyahu
ספר לי אבא, כמה F35 יקבלו באיחוד האמיריות?... "תמורת שלום" עאלק, בלון נפוח מחשיבות עצמית.