שרה ואני מתארחים היום במלון רות, צפת. מקום נפלא. היינו פה בפעם הראשונה לפני כ-30 שנה (לדעתי גם באותו חדר!). שוחחתי עם צוות המלון על ההיערכות שלהם לאירוח בימי הקורונה ושמחתי לשמוע שהם עושים עבודה מצויינת. המשיכו לטייל וליהנות בארץ ישראל!

Aug 27, 2020 · 1:27 PM UTC

373
194
23
1,672
0
Replying to @netanyahu
ביביבלוף האירוח הזה היה על חשבונך הפרטי, או על חשבוננו כמו תמיד???. ועוד דבר מה עם יאיר הילד השארתם אותו בבית לבד, הוא ישתגע לבד על מי הוא יצרח?. נ. ב. למלצרים צריך לתת טיפים אל תעשה בושות.
1
Replying to @netanyahu
ביבי אתה אלוף...ראינו את השיירה שלך כשיצאנו מהכנרת...איזה כבישים סללתם בצפון ...ממש אמריקה....הכל כל כך יפה ....כל הצפון בתפוסה מלאה ...אז כנראה המצב לא כזה רע כמו שמספרים...אוהבים אותך ומחזקים אותך...לעולם לא תצעד לבד💗
2
Replying to @netanyahu
להקיא מכם. שוחד, מרמה , הפרת אמונים.
3
Replying to @netanyahu
מחכים לכם בבלפור. לא נלך עד שתתפטר.
3
1
Replying to @netanyahu
אנחנו גם זקוקים לחופש...ממך.
3
Replying to @netanyahu
איזה עממיקו 🤡🤡 - שילמת להם בשטר של 200 ש"ח ? אין תקציב, אין בריאות, הדרום נשרף, ואתה יוצא לחופש, אחרי שנתיים שאין ממשלה מתפקדת
Replying to @netanyahu
ותמורת קידום המכירות הזה למלון אתה מקבל את הסוויטה חינם? בחצי מחיר?
Replying to @netanyahu
אל תאמר לנו מה לעשות אתה גם כך עושה רק מה טוב לך
Replying to @netanyahu
מגיע לכם זוג מקסים תהנו❣️
1
Replying to @netanyahu
נשמח לשמוע שתשחרר אותנו. זה יהיה הרבה יותר משמח. מה שארדן אמר ב-2008 אפשר להעתיק מילה מילה עליך.
1
11