שרה ואני מתארחים היום במלון רות, צפת. מקום נפלא. היינו פה בפעם הראשונה לפני כ-30 שנה (לדעתי גם באותו חדר!). שוחחתי עם צוות המלון על ההיערכות שלהם לאירוח בימי הקורונה ושמחתי לשמוע שהם עושים עבודה מצויינת. המשיכו לטייל וליהנות בארץ ישראל!

Aug 27, 2020 · 1:27 PM UTC

373
194
23
1,671
0
Replying to @netanyahu
אתה לא שומר על הכללים 🤦‍♀️ ובנוסף אתה גם שקרן. ומושחת.
3
6
Replying to @netanyahu
מי משלם על הנופש הזה שלכם? מי תרם את הכסף?
1
Replying to @netanyahu
אפשר לשאול מי משלם על התענוג?
Replying to @netanyahu
ביבי מצאת את הארנק לשלם?
Replying to @netanyahu
טוב שיצאת לטיול עם הרעייה על חשבון משלם המיסים. מה קרה? הבריכה בקיסריה שאנחנו מממנים לא טובה?
Replying to @netanyahu
איפו התקציב של בתי ספר? ושער התקציב עד סוף 2021
1
Replying to @netanyahu
מליון מובטלים