שרה ואני מתארחים היום במלון רות, צפת. מקום נפלא. היינו פה בפעם הראשונה לפני כ-30 שנה (לדעתי גם באותו חדר!). שוחחתי עם צוות המלון על ההיערכות שלהם לאירוח בימי הקורונה ושמחתי לשמוע שהם עושים עבודה מצויינת. המשיכו לטייל וליהנות בארץ ישראל!

Aug 27, 2020 · 1:27 PM UTC

373
194
23
1,671
0
Replying to @netanyahu
מגיע לנתניהו לנפוש ולקרוע את העולם.
Replying to @netanyahu
שרה שוחררה מאישפוז אחרי הסרט?
Replying to @netanyahu
איזה מזל שבלוני נפץ לא מגיעים לצפת
2
Replying to @netanyahu
הכסף שמבוזבז בארץ נשאר בישראל ועוזר לעסקים של עוד ישראלים. ובחלקו הגדול גם חוזר למדינה בצורת מיסים. לא כן #טיסות_לחול. nitter.vloup.ch/OhevTziyon/statu… לכן מבחינת אחריות לאומית ואהבת ארץ ישראל (ישראל לפני הכול), כדאי שכל אחד יעדיף לבלות בישראל מאשר לצאת לחו"ל.
המדינה חילקה 750₪ לכל אזרח מבוגר, ועוד 500₪ כמעט לכל ילד, בנוסף למענקים קודמים, ועדיין מצליחה להיות מעל המים? התשובה היא שהכסף כמעט כולו חוזר למדינה, כי עכשיו אין #טיסות_לחול. ה750₪ מתוכם 109₪ חוזר למדינה כמע"מ. בעל החנות לוקח את 641₪ הנשארים ועורך קניה, וגם על זה מע"מ. >>
1
1
1
Replying to @netanyahu
שילמת לבד? מכספך? נתת שטר של 200 ש״ח שהופיע בידך יש מאין? אתה נשמע ונראה בכל ״ביקור״ יותר עלוב, יותר נוכל, יותר שקרן ובעיקר יותר פתטי. אלא שאתה יודע כי רפי המוח יקבלו אותך בכל עליבותך, בתנאי שתמשיך להשתין עליהם בקשת. עבורם זה גשם מחייה הגורם להם לאורגזמות.
Replying to @netanyahu
מדהים לשמוע שיש כאלו שממש עושים את עבודתם. הם לא אמרו: ״השמאל! הערבים! אירן!״?
1
Replying to @netanyahu
מי שילם על השהייה במלון?
Replying to @netanyahu
ראש ממשלה תבלו ותעשו חיים מקום נפלא והכי חשוב תנוחו. שבת שלום לכל המשפחה.