שרה ואני מתארחים היום במלון רות, צפת. מקום נפלא.
היינו פה בפעם הראשונה לפני כ-30 שנה (לדעתי גם באותו חדר!). שוחחתי עם צוות המלון על ההיערכות שלהם לאירוח בימי הקורונה ושמחתי לשמוע שהם עושים עבודה מצויינת.
המשיכו לטייל וליהנות בארץ ישראל!
Aug 27, 2020 · 1:27 PM UTC
373
194
23
1,671
0









