שרה ואני מתארחים היום במלון רות, צפת. מקום נפלא. היינו פה בפעם הראשונה לפני כ-30 שנה (לדעתי גם באותו חדר!). שוחחתי עם צוות המלון על ההיערכות שלהם לאירוח בימי הקורונה ושמחתי לשמוע שהם עושים עבודה מצויינת. המשיכו לטייל וליהנות בארץ ישראל!

Aug 27, 2020 · 1:27 PM UTC

373
194
23
1,672
0
Replying to @netanyahu
כולם עם ערדליים וכפפות?
Replying to @netanyahu
💞🇮🇱💞
Replying to @netanyahu
נכשלת בטיפול בקרונה, תתפטר
Replying to @netanyahu
ועוד שבעה חדרים בדרך..
Replying to @netanyahu
שוחד מרמה הפרת אמונים. לך הביתה מושחת
Replying to @netanyahu
מר שרה וגברת ביבי מנצלים את החופש. תגיד,פינוקיו,אתה אמיתי?! כלכלה מרוסקת,הדרום בוער,מאות אלפי מובטלים,משפחות מתרסקות,מגיפת קורונה ואתה נופש בבית מלון? יש לך את זה ביותר הזוי ומנותק מהמציאות?? אגב...לקחת ארנק או שכחת?
Replying to @netanyahu
מי משלם?