שרה ואני מתארחים היום במלון רות, צפת. מקום נפלא. היינו פה בפעם הראשונה לפני כ-30 שנה (לדעתי גם באותו חדר!). שוחחתי עם צוות המלון על ההיערכות שלהם לאירוח בימי הקורונה ושמחתי לשמוע שהם עושים עבודה מצויינת. המשיכו לטייל וליהנות בארץ ישראל!

Aug 27, 2020 · 1:27 PM UTC

373
194
23
1,671
0
Replying to @netanyahu
בכל זאת, חודש אלול, ראוי שהמלך יצא לשדה/מלון לפחות פעם בשנה...
3
12
Replying to @netanyahu
בתי המלון בארץ בתפוסה מלאה. עם ישראל חי 🇮🇱🇮🇱🇮🇱
2
1
18
Replying to @netanyahu
מלך ומלכה. תבלו בנעימים מגיע לכם❤️
9
5
71
Replying to @netanyahu
בטח תפוסה מלאה, רק כל המאבטחים שלכם מילאו חצי מלון..
9
Replying to @netanyahu
שרה הביאה מבלפור ערדליים לחדרניות?
1
5
Replying to @netanyahu
אויש מסכן שלנו, אתה לא יכול לנסוע לחו"ל לתקוע איזה לובסטר על חוף הים 😭😭😭
7
Replying to @netanyahu
איזה ראש ממשלה מושחת וגרוע שאתה
Replying to @netanyahu
בזכותך ובזכות הנהגתך בתי המלון בתפוסה מלאה. אוהבים אותך כבוד ראש הממשלה 💙💙 תהנו ותבלו כי מגיע לכם יותר מכולם
3
1
1
23
Replying to @netanyahu
"שרה הכינה פיצות", אמר ביבי נתניהו לסטודנטים שהפגינו ליד ביתו במאבקם האחרון להפחתה בשכר הלימוד
1