בשם כל אזרחי ישראל אני שולח תנחומים מעומק ליבי למשפחת אוחיון על רצח אב המשפחה, הרב שי, בפיגוע דקירה היום בפתח תקווה. הלב כואב. רעייתי שרה ואני מחבקים את המשפחה, אישה וארבעה ילדים שנותרו היום בלי אבא. אנו נפעל להריסת בית המחבל ולמיצוי העונש החמור ביותר.

Aug 26, 2020 · 3:03 PM UTC

278
235
45
2,004
Replying to @netanyahu
בלה בלה בלה אתה תדאג שלא יהרג אף מחבל כמו שאתה נוהג לעשות כבר שנים.
1
Replying to @netanyahu
בנוסף לכל הצרות אתה גם מנחוס.
1
Replying to @netanyahu
עשית למסכן מזל רע. צא דיבוק! צא!
2
Replying to @netanyahu
יא שקרן בן זונה! דמו של היהודי הזה גם על ידיך! אתה רופס נגד הטרור , ואתה לא עושה לטרור טיפול שורש! לך כבר למעשיהו!!!
1
Replying to @netanyahu
No Canberra are not the Middle East.
1
Replying to @netanyahu
אתה חתום על הרצח הזה.כמו על כל המתים מקורונה.בוגד בבטחון המדינה,והאזרחים.אפס עלוב.
2
Replying to @netanyahu
זה יותר מטריד!!!
1
2
0
Replying to @netanyahu
שקרן, לך הביתה.
1
Replying to @netanyahu
נפעל לכך שבגץ יתנגד להרס בית המחבל ואז נוכל להסית נגד בגץ ואז אולי יבטלו לי את המשפט. אדם שנאשם בפלילים לא יכול להיות ראש ממשלה.
1