בשם כל אזרחי ישראל אני שולח תנחומים מעומק ליבי למשפחת אוחיון על רצח אב המשפחה, הרב שי, בפיגוע דקירה היום בפתח תקווה. הלב כואב. רעייתי שרה ואני מחבקים את המשפחה, אישה וארבעה ילדים שנותרו היום בלי אבא. אנו נפעל להריסת בית המחבל ולמיצוי העונש החמור ביותר.

Aug 26, 2020 · 3:03 PM UTC

278
235
45
2,004
Replying to @netanyahu
ראה ציוץ מוקדם שלך
לפני הכל, אני פה כדי לשמור על החיים שלכם. נמשיך להביא ביטחון ומתוכו גם להביא שלום. שומרים על ביטחון ישראל. בוקר טוב! 🇮🇱
1
2
Replying to @netanyahu
תכניס למאסר עולם את הדוקר הארור, אין בעיה. אבל למה להרוס בית של אישה וילדים שלא חטאו ולא פשעו? כתוב במקורות "לא תספה צדיק עם רשע" אבל כנראה ששכחת מה זה להיות יהודי.
3
1
5
Replying to @netanyahu
כמה עצוב לנו יהי זכרו ברוך הרב אוחיון ליבי אתכם משפחה יקרה .
2
Replying to @netanyahu
ביבי להרוס לגרש כל מה שצריך שזה יעבור לנו כבר ולא נראה את זה קורה סומכים עלייך מלך
2
Replying to @netanyahu
ה' ינקום דמו!😔
1
3
Replying to @netanyahu
אנחנו שומעים את זה כבר עשור. זה לא קורה. אתה הגנת על מערכת המשפט שחומלת על המחבלים הללו פעם אחר פעם. אני מצטט: "ובסה"כ גנזתי כל הצעה שנועדה לפגוע או לקצץ בסמכויות בית המשפט העליון" את הסרטונים - שניים במספר מערוץ הכנסת ועם בייניש כולנו מכירים. אני לא מאמין לך לצערי.
2
2
28
Replying to @netanyahu
אבל אבל אבל אבל
1
3
Replying to @netanyahu
למה אנחנו צריכים לממן 14 ימי מלונית לחוזרים מאומן ? למה לא?? אנחנו מממנים גם את כל השחיתויות האחרות של ביבי.
3
Replying to @netanyahu
במקום תנחומים - תשלח יחידה לסלק מהארץ את בית האב רבתי של המחבל בן הבליעל הזה. השמאל לעולם לא יקבל אותך, סבבה? לפחות תעשה חסד עם הימין.
2
3