בשם כל אזרחי ישראל אני שולח תנחומים מעומק ליבי למשפחת אוחיון על רצח אב המשפחה, הרב שי, בפיגוע דקירה היום בפתח תקווה. הלב כואב. רעייתי שרה ואני מחבקים את המשפחה, אישה וארבעה ילדים שנותרו היום בלי אבא. אנו נפעל להריסת בית המחבל ולמיצוי העונש החמור ביותר.

Aug 26, 2020 · 3:03 PM UTC

278
235
45
2,004
Replying to @netanyahu
למה אתה צריך להעניש את משפחת המחבל? לא תשא באחריות לדברים שהם לא עשו.
Replying to @netanyahu
זהו אפקט יעלון אזריה בשילוב החלטות בג"צ שלא להרוס בתי מחבלים. באין משילות יפול עם! יהי זכרו ברוך השם יקם דמו!
7
Replying to @netanyahu
ברוך דיין האמת.
Replying to @netanyahu
אני מצטער הריסת בתים זה לא עונש הפקטיבי .העונש שהמחבלים יחשבו פעמיים זה כבוד ההורים.את כל המשפחה להעמיס במיניבוס לגבול סוריה וליזרוק אותם שם שירקבו אז הם יחשבו פעמיים .
Replying to @netanyahu
הם יחשבו פעמיים . הרי כולם יודעים שתוך חודשיים הם מעמידים לו בית , המשפחה שלו תקבל המון כסף מהארגון והמחבל יהנה בכלא כי שם הוא יקבל כבוד אוכל טוב ולימודים ..
Replying to @netanyahu
😢😢😢
Replying to @netanyahu
תדאגו לגרש את משפחתו מהארץ לעולמי עד ידע כל מחבל שיוצא לפיגוע שמשפחתו תגורש אולי זה מה שיפסיק את הפיגועים
1
2
Replying to @netanyahu
בקרוב אצלך ידיקטטור
Replying to @netanyahu
אנו מצטערים על מה שקרה, הרוצח באמת ראוי להיהרג. אולי משפחת הרוצח חפה מפשע. אני מקווה שביתם לא נהרס, אבל הרוצח ראוי להיענש.
1