הנחיתי את ראש המטה לביטחון לאומי, מאיר בן-שבת, לצאת בראש משלחת ישראלית-מקצועית לשיחות באיחוד האמירויות בשבוע הבא. המשלחת הזאת תפעל, יחד עם צוות אמריקני ועם צוות מקביל של איחוד האמירויות, לקדם את השלום והנורמליזציה בן ישראל לאיחוד האמירויות.
249
170
23
1,320
0
זהו הסכם היסטורי. הוא יביא למנועי צמיחה. הוא יכול לעזור להביא לפריחה כלכלית בכלל, ובפרט בתקופת הקורונה. אני מקווה שמדינות נוספות באזורנו יצטרפו למעגל השלום. אני מקווה שגם אתם אזרחי ישראל תוכלו לבקר בקרוב גם בדובאי, גם באבו דאבי. יש הרבה מה לראות שם!

Aug 25, 2020 · 7:27 PM UTC

71
66
6
608
Replying to @netanyahu
הוא גם יביא למנוף כלכלי שישפיע על חופש הפעולה של מדינת ישראל...
Replying to @netanyahu
שוחד מרמה והפרת אמונים, אתה כשלון, בניהול הקורונה, אתה כשלון בניהול המדינה.
Replying to @netanyahu
בינתיים המנועים היחידים שעובדים הם מנועי הסכסוך של התקשורת השמאלנית שמנסה לחבל בכל תהליך השלום מול האימרויות.רבין הבריח מחבלים בתוך מטוס שהביא את רב המרצחים ערפאת והיה עמוס בנשק והשמאל הריע והתרגש ברחובות.בלי דם ואוטובוסים מתפוצצים מבחינתם זה לא שלום
Replying to @netanyahu
כרגע חזרתי ממחסני חשמל והיה תור ארוך של עניים רעבים ללחם
Replying to @netanyahu
מיליון מובטל לא יכולים לנסוע לטבריה. אז לדובאי? סע.
4
Replying to @netanyahu
אני רואה את הציוץ הזה רק היום...מעניין למה..
Replying to @netanyahu
דכחת לשקר. לא רשמת שלום תמורת שלום. כי כבר כולם יודעים שזה הסכם תמורת חמקנים. ואנחנו לא שוכחים את הצוללות.