הנחיתי את ראש המטה לביטחון לאומי, מאיר בן-שבת, לצאת בראש משלחת ישראלית-מקצועית לשיחות באיחוד האמירויות בשבוע הבא. המשלחת הזאת תפעל, יחד עם צוות אמריקני ועם צוות מקביל של איחוד האמירויות, לקדם את השלום והנורמליזציה בן ישראל לאיחוד האמירויות.
249
170
23
1,320
0
זהו הסכם היסטורי. הוא יביא למנועי צמיחה. הוא יכול לעזור להביא לפריחה כלכלית בכלל, ובפרט בתקופת הקורונה. אני מקווה שמדינות נוספות באזורנו יצטרפו למעגל השלום. אני מקווה שגם אתם אזרחי ישראל תוכלו לבקר בקרוב גם בדובאי, גם באבו דאבי. יש הרבה מה לראות שם!

Aug 25, 2020 · 7:27 PM UTC

71
66
6
608
Replying to @netanyahu
What about F-35 ? No doubt Zionists are friend to none.
Replying to @netanyahu
ה י ל ו ך - א י ט י❗ סנ"צ ניסו גואטה בפעולה. בואו ניראה עם ערוץ 13 צודק! קרדיט @SuleimanMas1
Replying to @netanyahu
אוריך ?
Replying to @netanyahu
כרגע מה שמענין את רוב האזרחים זה איך הם ומשפחותיהם ינצלו מהקורונה. ההישג יפה אך זה לא מחפה על האסון הבריאותי עם הקורונה. אולי "תתפנה" לטפל בבריאותינו? לפני שנראה תמונות כמו באיטליה של אי ספיקת מערכת הבריאות. לא יעזור להאשים אחרים. זו אחריותך.
Replying to @netanyahu
כל כל הרבה שנים אכלתם אותנו שהם רוצים להרוג אותנו ושונאים אותנו . פתאום עכשיו עושים שלום איתם ! מה נראה לך הציפיות שלנו ? נלך למדנה ששונאת אותנו ורוצה להרוג אותנו בשביל כסף ? תתעורר חביבי
Replying to @netanyahu
זה יביא למנועי צמיחה אדירים הם יקנו מטוסים,מלט"ים ועוד ועוד הכלכלה האמריקאית תהנה מזה מאד. אה אתה בטח חשבת שטראמפ ייתן לנו להינות מהמכירות. אין אתה ממש בלחץ...
Replying to @netanyahu
אם איזה כסף ניסע לשם בדיוק?
Replying to @netanyahu
בטח שיש מה לראות