הנחיתי את ראש המטה לביטחון לאומי, מאיר בן-שבת, לצאת בראש משלחת ישראלית-מקצועית לשיחות באיחוד האמירויות בשבוע הבא. המשלחת הזאת תפעל, יחד עם צוות אמריקני ועם צוות מקביל של איחוד האמירויות, לקדם את השלום והנורמליזציה בן ישראל לאיחוד האמירויות.
249
170
23
1,320
0
זהו הסכם היסטורי. הוא יביא למנועי צמיחה. הוא יכול לעזור להביא לפריחה כלכלית בכלל, ובפרט בתקופת הקורונה. אני מקווה שמדינות נוספות באזורנו יצטרפו למעגל השלום. אני מקווה שגם אתם אזרחי ישראל תוכלו לבקר בקרוב גם בדובאי, גם באבו דאבי. יש הרבה מה לראות שם!

Aug 25, 2020 · 7:27 PM UTC

71
66
6
608
Replying to @netanyahu
*המציג הינו נוכל
1
3
Replying to @netanyahu
כל הכבוד ביבי על ההסכם פורץ הדרך. אינני מצביע ימין אך אני מלא הערכה על ההישג האדיר . מגיע לך פרס נובל לשלום ביחד עם השייך בן זאיד שליט האמירויות והנשיא טראמפ. ביבי, ברכות ויישר כח. המשך בדרך העשייה . בסוף זה יביא אותנו גם לשלום מול הפלסטינים!!
Replying to @netanyahu
נשאר בכלל מקום בבנק אחרי הכסף שזורם ממתווה הגז?
Replying to @netanyahu
אתה לא ראש הממשלה שלי
1
Replying to @netanyahu
India Stands With Israel ❤️ Long Live Friendship! Let's crush'em 2gether
2
Replying to @netanyahu
אין עליך אבא😍. מבטיחים גם לבוא לבקר אותך במעשיהו
7
Replying to @netanyahu
שלום עושים עם אוייבים !!!!
Replying to @netanyahu
ביבי מפקיר את הנכים
Replying to @netanyahu
וואוו . ביבי שם המון משקל על מדינה ערבית שתפריח חיים חדשים לכלכלה של העם היהודי . חשבתי שהמוטו שלכם הוא " ערבי טוב הוא ערבי מת " הרי הם המצביעים שלך שלא מפספסים הזדמנות לצעוק בקול ובמקלה " מוות לערבים " או שהשנאה היא רק אל העם הפלסטיני וערביי ישראל התושבים בה !?
1
Replying to @netanyahu
शांति के लिए कार्य करना शुभ है। आपके चारों ओर मौसम ख़राब है।