הנחיתי את ראש המטה לביטחון לאומי, מאיר בן-שבת, לצאת בראש משלחת ישראלית-מקצועית לשיחות באיחוד האמירויות בשבוע הבא. המשלחת הזאת תפעל, יחד עם צוות אמריקני ועם צוות מקביל של איחוד האמירויות, לקדם את השלום והנורמליזציה בן ישראל לאיחוד האמירויות.
249
170
23
1,320
0
זהו הסכם היסטורי. הוא יביא למנועי צמיחה. הוא יכול לעזור להביא לפריחה כלכלית בכלל, ובפרט בתקופת הקורונה. אני מקווה שמדינות נוספות באזורנו יצטרפו למעגל השלום. אני מקווה שגם אתם אזרחי ישראל תוכלו לבקר בקרוב גם בדובאי, גם באבו דאבי. יש הרבה מה לראות שם!

Aug 25, 2020 · 7:27 PM UTC

71
66
6
608
Replying to @netanyahu
Why would the Manx culture keep doubting their Australian abbtoirs are anything to do with Israel's DNA.
1
Replying to @netanyahu
ברור לך שניתקו איתך את הקשרים.אף אחד לא אוהב נוכלים,ושקרנים.
1
Replying to @netanyahu
בבקשה תתעסק בלשפר את השוק בישראל ולא רק לפתוח אפיקים להגירה, תודה
Replying to @netanyahu
מבקש עזרה,אשמח לקבל איזשהו טיפ,איך אני מבחין,בהבטחותיך,בין הבטחת שוא לבין הבטחה שבכל זאת קיים סיכוי ולוא קלוש שתתממש.פשוט רוצה לתכנן קדימה. תודה.רמי.
Replying to @netanyahu
אני מקווה שכתום מחמיא לך. להתראות בשבת. אני שוקל לקעקע את מספר האסיר שלך נוכל
Replying to @netanyahu
Long live friendship. We support as Indians. ये दोस्ती हम नहीं छोडेंगे.... ....... . शोले| जय हिंद|🇮🇳
Replying to @netanyahu
עוד שקרים מפיו של השקרן הראשי
Replying to @netanyahu
תנסה לחתום על הסכם שלום זמני ל-3 שנים עם קטאר, כדי שאזרחי ישראל יוכלו לטוס אליה למונדיאל עוד שנתיים וקצת. מה דעתך?
Replying to @netanyahu
לא אמרת אותו הדבר על שוד הגז?
1
Replying to @netanyahu
וכך התייחסתי לפני כמה דקות כמו גם למשיכת יתר השנתית של 800 מיליון ש"ח ...
שאלה ממפגר (להוכחה, לא משלמים לי 800 מיליון לשנה לדבר שטויות): אם תתחיל נהירה לקורסים לערבית מפרצית האם ידווחו על זה בשמחה או בחמיצות כי לא השקענו ב"פלסטינית מניבה" ??