הנחיתי את ראש המטה לביטחון לאומי, מאיר בן-שבת, לצאת בראש משלחת ישראלית-מקצועית לשיחות באיחוד האמירויות בשבוע הבא. המשלחת הזאת תפעל, יחד עם צוות אמריקני ועם צוות מקביל של איחוד האמירויות, לקדם את השלום והנורמליזציה בן ישראל לאיחוד האמירויות.
249
170
23
1,320
0
זהו הסכם היסטורי. הוא יביא למנועי צמיחה. הוא יכול לעזור להביא לפריחה כלכלית בכלל, ובפרט בתקופת הקורונה. אני מקווה שמדינות נוספות באזורנו יצטרפו למעגל השלום. אני מקווה שגם אתם אזרחי ישראל תוכלו לבקר בקרוב גם בדובאי, גם באבו דאבי. יש הרבה מה לראות שם!

Aug 25, 2020 · 7:27 PM UTC

71
66
6
608
Replying to @netanyahu
אבל ברק רביד אמר שביטלו? 😂😂😂
1
1
4
Replying to @netanyahu
מנועי צמיחה כמו הגז שהוצאת מהאדמה? פחחח....
1
Replying to @netanyahu
כמו המיליארדים מרווחי הגז
1
Replying to @netanyahu
Please also consider the blowing of the shofar on the Temple Mount for Rosh Hashanah with live video worldwide on this great and amazing year of peace and unity to come forth through our difficult times.
Replying to @netanyahu
יביאו מיליארדים כמו שהגז הביא מאות מיליארדים
1
1
Replying to @netanyahu
צמיחה? כמ ו המיליארדים מהגז ?
1
Replying to @netanyahu
תודה אבא. בטוח שתדע להביא הסכמי שלום גם עם שוויץ והולנד. אחרי שתפנה את הכסא יגיע המנהיג שיפעל לשלום גם עם מי שנמצא בסכסוך איתנו
1
Replying to @netanyahu
הסכם מבורך. יחד עם זאת אם הדרך להשגתו הייתה ישרה ולא "עקומה" בהסתר...הוא היה יותר מבורך. אני לא שמאלן אבל כן מחפש מנהל תקין יושרה!! הגינות!! שקיפות!!(איפה שניתן וצריך)אחדות העם ולא שיסוי העם. דמוקרטיה, תקשורת אוטנתית, פחות שופרות יותר עיתונות ששומרת על האזרח ולא על הממשל.ערב טוב
2
2
Replying to @netanyahu
יביא לצמיחה כמו שהגז הכניס לנו מלא כסף ? אולי תשובה והשותפים שלו התעשרו וכל אלו שסביבם , אנחנו רק מדשדשים. מענין מי יתעשר מהקשר עם האמירויות? הבן דוד הגאון שלך לא קנה לך מניות באיזו חברה שמוכרת את הבד לעיגול השחור שעל הכפיות שלהם? #ביביתתפטר
2
1
Replying to @netanyahu
השקרן הלאומי
לא יודע מי העלה את זה, אבל מצחיק.
1