הנחיתי את ראש המטה לביטחון לאומי, מאיר בן-שבת, לצאת בראש משלחת ישראלית-מקצועית לשיחות באיחוד האמירויות בשבוע הבא. המשלחת הזאת תפעל, יחד עם צוות אמריקני ועם צוות מקביל של איחוד האמירויות, לקדם את השלום והנורמליזציה בן ישראל לאיחוד האמירויות.

Aug 25, 2020 · 7:27 PM UTC

249
170
23
1,320
0
זהו הסכם היסטורי. הוא יביא למנועי צמיחה. הוא יכול לעזור להביא לפריחה כלכלית בכלל, ובפרט בתקופת הקורונה. אני מקווה שמדינות נוספות באזורנו יצטרפו למעגל השלום. אני מקווה שגם אתם אזרחי ישראל תוכלו לבקר בקרוב גם בדובאי, גם באבו דאבי. יש הרבה מה לראות שם!
71
66
6
608
Replying to @netanyahu
כסף למחבלים בתמורה לאזרחות! כסף קטארי בתמורה לאזרחות קטאר. כסף נורווגי בתמורה לאזרחות נורווגי. כסף מהאיחוד בתמורה לדרכון איחוד. כסף תורכי בתמורה לאזרחות תורכי. כסף רוסי בתמורה לאזרחות רוסיה. כסף לובי בתמורה לאזרחות לוב.
Replying to @netanyahu
פינוקיו
לא יודע מי העלה את זה, אבל מצחיק.
Replying to @netanyahu
משרד החוץ. זוכר שיש לך אחד כזה?! אז זה. לא מלל ולא בלל
Replying to @netanyahu
עוד פעם הנחת. מתי כבר תעשה משהו .
1
Replying to @netanyahu
תודה לאל גבי לא נוסע
1
Replying to @netanyahu
קיבלת החלטה אסטרטגית לעצבן עד אינסוף את שותפיך הקואליציוניים...? מה פתאום ראש המל"ל? אלה תעלולים שמעידים על ליקוי אישיותי. משלחת ישראלית מקצועית בראשות בן שבת במקום משרד החוץ? אפילו בתור בדיחה זה נשמע חולה
1
Replying to @netanyahu
אבל ברק רביד פרסם שהשלום קרס ובוטל ונמחק ונמחה 🤣 למה אתה חייב להרוס ל"מחנה השלום" את השמחה והאושר שהשלום קרס ומת?? למה?!
2