הנחיתי את ראש המטה לביטחון לאומי, מאיר בן-שבת, לצאת בראש משלחת ישראלית-מקצועית לשיחות באיחוד האמירויות בשבוע הבא. המשלחת הזאת תפעל, יחד עם צוות אמריקני ועם צוות מקביל של איחוד האמירויות, לקדם את השלום והנורמליזציה בן ישראל לאיחוד האמירויות.

Aug 25, 2020 · 7:27 PM UTC

249
170
23
1,320
0
זהו הסכם היסטורי. הוא יביא למנועי צמיחה. הוא יכול לעזור להביא לפריחה כלכלית בכלל, ובפרט בתקופת הקורונה. אני מקווה שמדינות נוספות באזורנו יצטרפו למעגל השלום. אני מקווה שגם אתם אזרחי ישראל תוכלו לבקר בקרוב גם בדובאי, גם באבו דאבי. יש הרבה מה לראות שם!
71
66
6
608
Replying to @netanyahu
חתיכת נבלה: מה עם שר החוץ? שולח את ראש המועצה לשלום לקקניי בלפור. מגעיל
Replying to @netanyahu
איחוד הרמאויות. עלוב נפש. לך כבר, שקרן
Replying to @netanyahu
בשביל מה המיסים שלי מממנים שר חוץ?!
1
Replying to @netanyahu
מה יש לך מהאיש הזה? למה לא גבי אשכנזי למשל?
5
2
11
Replying to @netanyahu
הנחית את המשת"פ שלך
1
Replying to @netanyahu
משהו נשאר לשר החוץ של מדינת ישראל לעשות בקונסטלציה הזו?
Replying to @netanyahu
בשביל מה יש לך שר חוץ? התנהלות של איש קטן
2
Replying to @netanyahu
הסכם שלום....חחחח ממשיך לעבוד על עדר הבוחרים שלך. יחסים עם איחוד האמירויות כבר יש מעל עשר שנים! ההסכם שחתמת עליו הוא הסכם נירמול יחסים, נורמליזציה! זה לא דומה ולא מתקרב להסכמי השלום שרבין ובגין עשו עם אויבים! אתה ממשיך לחרטט ולעבוד על עדר הבוחרים שלך שכאילו חתמת על הסכם שלום.
1