הנחיתי את ראש המטה לביטחון לאומי, מאיר בן-שבת, לצאת בראש משלחת ישראלית-מקצועית לשיחות באיחוד האמירויות בשבוע הבא. המשלחת הזאת תפעל, יחד עם צוות אמריקני ועם צוות מקביל של איחוד האמירויות, לקדם את השלום והנורמליזציה בן ישראל לאיחוד האמירויות.

Aug 25, 2020 · 7:27 PM UTC

249
170
23
1,320
0
זהו הסכם היסטורי. הוא יביא למנועי צמיחה. הוא יכול לעזור להביא לפריחה כלכלית בכלל, ובפרט בתקופת הקורונה. אני מקווה שמדינות נוספות באזורנו יצטרפו למעגל השלום. אני מקווה שגם אתם אזרחי ישראל תוכלו לבקר בקרוב גם בדובאי, גם באבו דאבי. יש הרבה מה לראות שם!
71
66
6
608
Replying to @netanyahu
אוהבים אותך ראש הממשלה. בהצלחה .
1
Replying to @netanyahu
you feel civilizated but you are not at all first must stop those hate demostrations in the manifestations with watter look very similar to lebanon´s remember,I have abolished death penality penality dead Muslims Jewishs and other faiths in universe must obey me😪
1
Replying to @netanyahu
שקרן שקרן נוכל שקרן ונאשם בשוחד מרמה הפרת אמןנים.
4
Replying to @netanyahu
אשכרה הדגשת את המילה הנחיתי?? כמה עלוב אתה?
3
Replying to @netanyahu
מליון מובטלים
Replying to @netanyahu
Aren't you supposed to be in jail?
1
Replying to @netanyahu
The dark prince is coming with his 10 king's.. be careful and talk to YHVH.
Replying to @netanyahu
אבאלה אולי תנחה אותו גם בנושא מסי , לא חבל...גם ככה קורונה וגם ככה אי אפשר לטוס לבארצה לחגוג לילד את הבר מצווה. אולי שבן שבת ויוסי כהן יעשו איזה טריק איזה שטיק רק שמסי ישאר...בחייאת
1
Replying to @netanyahu
די נו, מה הנחיתי עכשיו? תגיד ציוותי עליו‼️
1
Replying to @netanyahu
עבריין שקרן! מאיר בן שבת מקסימום יביא אישור מהרב דרוקמן.