הנחיתי את ראש המטה לביטחון לאומי, מאיר בן-שבת, לצאת בראש משלחת ישראלית-מקצועית לשיחות באיחוד האמירויות בשבוע הבא. המשלחת הזאת תפעל, יחד עם צוות אמריקני ועם צוות מקביל של איחוד האמירויות, לקדם את השלום והנורמליזציה בן ישראל לאיחוד האמירויות.

Aug 25, 2020 · 7:27 PM UTC

249
170
23
1,320
0
זהו הסכם היסטורי. הוא יביא למנועי צמיחה. הוא יכול לעזור להביא לפריחה כלכלית בכלל, ובפרט בתקופת הקורונה. אני מקווה שמדינות נוספות באזורנו יצטרפו למעגל השלום. אני מקווה שגם אתם אזרחי ישראל תוכלו לבקר בקרוב גם בדובאי, גם באבו דאבי. יש הרבה מה לראות שם!
71
66
6
608
Replying to @netanyahu
לך הביתה כבר כושל בן כושל
כל הכבוד על כל המהלך @netanyahu ,חשוב בכל קנה מידה.אבל ספר לעם היושב בציון פעם אחת-בלי שטיקים ובלי טריקים-מה שילמת במקום , אתה יודע כמו שרוב העם יודע,אין ארוחות חינם,זה תמיד בא בשיטת התן וקח,ברור ששלום תמורת שלום עם ארץ רחוקה כמו איי פוקלנד אינם מציאותיים,בשם אלוהים פעם אחת אמת.
Replying to @netanyahu
ההסכם חשוב מאד אבל זה לא הסכם שלום אלא הסכם נורמליזציה. אתה אלוף בלקחת קרדיט ומלך השיווק העצמי
Replying to @netanyahu
כבודו נורנליזאציה לא צריכה ראש מטה לביטחון לאומי תשלח משרד הפנים.
Replying to @netanyahu
למה לא הנחית את שר החוץ שזה תפקידו??? חולה שליטה
Replying to @netanyahu
אלוף האלופים❣️ לא סופר את חורשי רעתך, וממשיך להזניק את המדינה קדימה 👏🏻👏🏻👏🏻
Replying to @netanyahu
שלחת הנחית עלוב עלוב שבן שבת הוא זה שמייצג אותנו שלחת אותו שיביא לך עוד עיסקה סיבובית בלי שאף אחד ידע כדי להעשיר את חשבון הבנק הפרטי שלך?
Replying to @netanyahu
מזל על הציוץ הזה. היתה לי ביצה ששאלה אותי מה קורה באמת עם הפייק שלום הזה?
Replying to @netanyahu
אם יש טיסות לאומן אותנו אנשי ימין דתיים אבל לא משוגעים,ועוד רבים מהימין הרך איבדת לא משנה הבחירות עכשיו או במרץ את הקולות שלנו כבר לא תקבל אוסיף ואומר ,נצטרף להפגנות יש גבול כמה פוליטיקה אפשר לעשות על חשבון בריאות הציבור תנו לגמזו להוביל ולהחליט
Replying to @netanyahu
הנחתי פקדתי אמרתי יאללה אדון נתניהו אתה שיקוף של ארץ נהדרת רק שהם סטירה ואתה על חשבוננו