הנחיתי את ראש המטה לביטחון לאומי, מאיר בן-שבת, לצאת בראש משלחת ישראלית-מקצועית לשיחות באיחוד האמירויות בשבוע הבא. המשלחת הזאת תפעל, יחד עם צוות אמריקני ועם צוות מקביל של איחוד האמירויות, לקדם את השלום והנורמליזציה בן ישראל לאיחוד האמירויות.

Aug 25, 2020 · 7:27 PM UTC

249
170
23
1,320
0
זהו הסכם היסטורי. הוא יביא למנועי צמיחה. הוא יכול לעזור להביא לפריחה כלכלית בכלל, ובפרט בתקופת הקורונה. אני מקווה שמדינות נוספות באזורנו יצטרפו למעגל השלום. אני מקווה שגם אתם אזרחי ישראל תוכלו לבקר בקרוב גם בדובאי, גם באבו דאבי. יש הרבה מה לראות שם!
71
66
6
608
Replying to @netanyahu
יש על הפרק עסקת נשק חדש?
Replying to @netanyahu
מנוע צמיחה לישראל... חחח רמת אמינות: מאות מילארדים מעסקת הגז לקשישים ולנכים.
1
22
Replying to @netanyahu
Some Arab countries in the Persian Gulf seem to be pushing #Israel into an unwanted war with Iran in order to eliminate the Iranian threat. Israel's priority MUST be to eliminate threats that directly target its national security, interests and soil, not threats that others feel.
Replying to @netanyahu
גבי אשכנזי: ראש ממשלה לא יכול להיות עם 3 כתבי אישום מהחמורים היכולים להיות לאיש ציבור. ועידת תחזיות כלכליסט 2020.
גבי אשכנזי: ראש ממשלה לא יכול להיות עם 3 כתבי אישום מהחמורים היכולים להיות לאיש ציבור. ועידת תחזיות כלכליסט 2020.
4
Replying to @netanyahu
americans are are - rotten dont take them - to Israel 😔
Replying to @netanyahu
וגם הנחת להכניס פרוטקשן לחמאס. שוב
12
Replying to @netanyahu
חחחחחה מגוחך .
Replying to @netanyahu
יש משרד ממשלתי שלם שאמון על יחסים בינלאומיים, ואתה שולח אדם שאין לו מושג בתחום כי הוא משרת רק אותך. ראש ממשלה אמור לדאוג לטובת המדינה. תתפטר!
6