אנחנו פותחים את שנת הלימודים כי זה חשוב לחינוך הילדים וזה חשוב גם לכלכלה שלנו, לאפשר להורים ללכת למקומות העבודה. אני מדבר כרגע עם שר האוצר על הבאת תכניות נוספות, לרבות קידום מס הכנסה שלילי, כדי לעודד ולתגמל יציאה לעבודה, ויש לנו עוד תוכניות בדרך.

Aug 25, 2020 · 6:16 PM UTC

135
112
11
790
0
Replying to @netanyahu
אולי שווה לחשוב להכניס פרק במולדת על הרס הדמוקרטיה בידי נאשם בפלילים או איך רה"מ שנאשם בפלילים מסרב לקחת אחריות על מעשיו הפלילים וממשיך בכוח ובאובססיביות לאחוז בתפקיד. זה שיעור מאוד חשוב במולדת איך רה"מ משחית והורס את הדמוקרטיה ומוסדות השילטון.
Replying to @netanyahu
אתה שקרן ונוכל. לא מאמינים לך
Replying to @netanyahu
הכל נהדר, הוד מושחתיותו, נשמע ממש פנטסטי. הבעיה היא שהתרגלנו כבר לא להאמין למילה שאתה אומר. לא יודע אם זה מוצדק או לא, אבל ככה נהיה. ככה זה כשמשקרים כל הזמן. אתה הילד, אנחנו אנשי הכפר. מי יהיה בתפקיד הזאב הפעם?
Replying to @netanyahu
ל - 150,000 ילדים אין מחשב כדי להתחיל שנה בלמידה מרחוק. ואתה עושה פוליטיקה. בושה.
Replying to @netanyahu
הינה הנערה שניצב מישנה שימי מרציאנו השתמש נגדה באלימות פראית כניראה נפגעה קשה בכתף. מסומנת בחץ לבן. אם משהוא מכיר אותה אני מבקש שיודיע לי. בערך בגיל 21 שיער שחור חלק וארוך מסכה שחורה פרחונית
Replying to @netanyahu
לא נימאס. לחפור כול היום מה עושים. העם מספיק חכם
Replying to @netanyahu
שקרן
Replying to @netanyahu
מה עם הגיל הרך????? להתעורר