אנחנו פותחים את שנת הלימודים כי זה חשוב לחינוך הילדים וזה חשוב גם לכלכלה שלנו, לאפשר להורים ללכת למקומות העבודה. אני מדבר כרגע עם שר האוצר על הבאת תכניות נוספות, לרבות קידום מס הכנסה שלילי, כדי לעודד ולתגמל יציאה לעבודה, ויש לנו עוד תוכניות בדרך.

Aug 25, 2020 · 6:16 PM UTC

135
111
11
789
0
Replying to @netanyahu
נמאס לראות אותך
Replying to @netanyahu
עוד מתקשרים מנהיגים מהעולם לשאול איך אנחנו בראש טבלת ההדבקות?
1
Replying to @netanyahu
מה עם בני גנץ הוא לא שותף בממשלה?
Replying to @netanyahu
שקרן, לאן אתה מדרדר את המדינה. לא נסלח ולא נשכח. לא תוכל להתכחש. לא קונים אותנו.
1
Replying to @netanyahu
מושחת הביתה
Replying to @netanyahu
ביבי, תודה שהגעת להר חומה, שמחנו לארח אותך. בבקשה, הזמן את נציגי התושבים לדבר על עתיד השכונה.