אנחנו פותחים את שנת הלימודים כי זה חשוב לחינוך הילדים וזה חשוב גם לכלכלה שלנו, לאפשר להורים ללכת למקומות העבודה. אני מדבר כרגע עם שר האוצר על הבאת תכניות נוספות, לרבות קידום מס הכנסה שלילי, כדי לעודד ולתגמל יציאה לעבודה, ויש לנו עוד תוכניות בדרך.

Aug 25, 2020 · 6:16 PM UTC

135
112
11
790
0
Replying to @netanyahu
לא מאמינים לך
Replying to @netanyahu
מספיק עם בלבולי המח שלך לך לעבוד בלי יחס״צ או עדיף מכל - לך הביתה !
Replying to @netanyahu
לך הביתה שקרן סכסכן
Replying to @netanyahu
לך קיבינימאט במשרד שלך לא רוצים שקרנים רמאים נוכלים
Replying to @netanyahu
כולך בלבולי מח אני ואני ואני נרקיסיסט במעמדי ענק
Replying to @netanyahu
איבדת אותי ב "אני מתרגש.. " כל מה שבא אחרי זה שקר
Replying to @netanyahu
هناك فيروس اخطر من كرونا وهوا ان يبقى الناس في منزلهم والحكومه تتحمل اعبى المواطن
Replying to @netanyahu
WISH all the Best with your decision But keep your Medico Team on Alert Mood If one child got infected it will result to One village infaction in NO time.
Replying to @netanyahu
מה עם איזה מכירת כיפות ברזל לידיד האמת שלנו אסד תמורת שלום. אומרים דמשק יפהפייה בלילות
Replying to @netanyahu
👍❤️👍