אנחנו פותחים את שנת הלימודים כי זה חשוב לחינוך הילדים וזה חשוב גם לכלכלה שלנו, לאפשר להורים ללכת למקומות העבודה. אני מדבר כרגע עם שר האוצר על הבאת תכניות נוספות, לרבות קידום מס הכנסה שלילי, כדי לעודד ולתגמל יציאה לעבודה, ויש לנו עוד תוכניות בדרך.

Aug 25, 2020 · 6:16 PM UTC

135
112
11
790
0
Replying to @netanyahu
מדינה שביקשה מהמשפחות השכולות שלא לפקוד את קברי יקיריהן ביום הזכרון צריכה ויכולה גם לאסור השנה על טיסות לאומן!
1
1
4
Replying to @netanyahu
חברה: "כפרה" על ביבי... תמיד מביא אותנו למקום הראשון בעולם🏆🏆🏆 למעלה מ 50% מהעסקים בישראל נסגרו
Replying to @netanyahu
ביבי , צריך להוריד את התחלואה לפני פתיחת הלימודים. אתם מובילים אותנו לאסון לאומי. בכל העולם לא פותחים לימודים ברמת תחלואה אף פחותה מזו שלנו. זהו חוסר אחריות. התחלואה אף היא פוגעת קשות בכלכלה. מספיק עם הפופוליזם. גלה מנהיגות
Replying to @netanyahu
אתה יודע מה חשוב לחינוך הילדים? הידיעה שהמדינה שלהם לא מונהגת על ידי נאשם בפלילים. שוחד, מרמה והפרת אמונים.
2
Replying to @netanyahu
אתה לא תיגע בחינוך ילדינו, קאפיש? נאשם בפלילים לא יכול להיות אפילו סייע בבית ספר. תסתלק כבר, חלאה טיפש.
Replying to @netanyahu
עם חינוך כמו שלך ומשפחתך היה טוב יותר אם היית משטר בבית . בחירות !!
Replying to @netanyahu
אתה שקרן