אנחנו פותחים את שנת הלימודים כי זה חשוב לחינוך הילדים וזה חשוב גם לכלכלה שלנו, לאפשר להורים ללכת למקומות העבודה. אני מדבר כרגע עם שר האוצר על הבאת תכניות נוספות, לרבות קידום מס הכנסה שלילי, כדי לעודד ולתגמל יציאה לעבודה, ויש לנו עוד תוכניות בדרך.

Aug 25, 2020 · 6:16 PM UTC

135
112
11
789
0
Replying to @netanyahu
מליון מובטלים
Replying to @netanyahu
אני ואני ואני ואני...
Replying to @netanyahu
פקה פקה פקה פקה פקה פקה פקה...
Replying to @netanyahu
קשקשן. ראינו כמה המערכת מוכנה לפתיחת שנת הלימודים. ונמשיך להיות מדינה אדומה מבחינת כמות הדבקות ונמשיך להיות מצורעים. רק ביבי! (לך הביתה ושחרר אותנו, פנטזיונר)
1
Replying to @netanyahu
לא החלטה ככ חכמה בגלל שאנחנו באמצע גל השני של הדבקות לקראת הסוף, לשלוח ילדים לבתי הספר בעיצומו של גל הדבקות נשמע לי כמו השמדה עצמית
Replying to @netanyahu
נכשלת בטיפול בקרונה, תתפטר
Replying to @netanyahu
כל שטיפות המוח, כל ההסתה והשינאה שאתה יוצר בעם, כל סרטי הוידאו שבהן אתה עובד על הבוחרים שלך, כל אילו לא ישנו את העובדה שאתה נאשם בפלילים על עבירות חמורות של שוחד! מרמה והפרת אמונים, על פרשת הצוללות ורווח של 16 משח ממניות הפלדה. על זה שהרסת את המדינה לטובת האינטרס האישי שלך. שחקן!
Replying to @netanyahu
לא נוותר עד שתתפטר
1