אנחנו פותחים את שנת הלימודים כי זה חשוב לחינוך הילדים וזה חשוב גם לכלכלה שלנו, לאפשר להורים ללכת למקומות העבודה. אני מדבר כרגע עם שר האוצר על הבאת תכניות נוספות, לרבות קידום מס הכנסה שלילי, כדי לעודד ולתגמל יציאה לעבודה, ויש לנו עוד תוכניות בדרך.

Aug 25, 2020 · 6:16 PM UTC

135
112
11
790
0
אדוני רה"מ אל תפקירו את ילדי כיתות ה' ו', ילדים בני 10-11 לא יכולים ללמוד מרחוק ולוותר על חברה. אנחנו נורגים את הנפש שלהם תאשרו בבקשה חזרה מלאה הם זקוקים לזה
1
Replying to @netanyahu
עדיף אולי שתפסיק לדבר....ולשם שינוי תתחיל לעשות! ב-1996 הבטחת מחשב לכל ילד, זה הזמן לבצע❗️❗️❗️🙏🙏🙏
Replying to @netanyahu
יש אשכרה ערוץ טלוויזיה שמוציא כסף כדי להסביר לנו שזה לא בסדר ששלושה גברים נפגשים ושרים כי אולי נאהב אותם בסוף, ואז הוא מתלונן למה ביטלו לו את החוזה תודה ל @Onetruth011 שהזכיר לנו את זה הקטע הזה
1
Replying to @netanyahu
רביב דרוקר: "רוב העיתונאים - חלום הבלהות שלהם הוא ביבי נתניהו" שלי יחימוביץ': "התקשורת לא רוצה את בנימין נתניהו. היא תעבוד נגדו!" רזי ברקאי: "חלק מהתקשורת הישראלית קשרה קשר נגד בנימין נתניהו"
3
Replying to @netanyahu
אנחנו? לא הנחיתי? שאתה רואה כישלון באופק אתה מחלק את האחריות?
Replying to @netanyahu
תוכניות?! צעדים, בדידים, שליפות... ללא סינרגיה וללא אסטרטגיה. לתוכנית יש מטרות ויעדים, מצב סיום רצוי, רעיון מארגן, פעולות, כלי מדידה ובקרה, ארגון תומך... אתה כשלון ניהולי עמוס יח"צ ופוזה.
2
Replying to @netanyahu
אתה משעמם... לך הבייתה
2
Replying to @netanyahu
תיקון- לא נבחרת 3 פעמים. מחנה השמאל קיבל יותר ממך. רק בגלל כחלב אתה שם.
2
2
Replying to @netanyahu
החוצה, שוחד מרמה והפרת אמונים