אנחנו פותחים את שנת הלימודים כי זה חשוב לחינוך הילדים וזה חשוב גם לכלכלה שלנו, לאפשר להורים ללכת למקומות העבודה. אני מדבר כרגע עם שר האוצר על הבאת תכניות נוספות, לרבות קידום מס הכנסה שלילי, כדי לעודד ולתגמל יציאה לעבודה, ויש לנו עוד תוכניות בדרך.

Aug 25, 2020 · 6:16 PM UTC

135
111
11
789
0
Replying to @netanyahu
תמיע לעו׳ד שלך להשתמש בטכניקה הלוגית הזאת (הגל השני התחיל בבתי הספר והגמנסיות):
1
1
0
Replying to @netanyahu
שחרר אותנו כבר יא לוזר, אתה עושה נזק בכל מה שאתה נוגע בו. אתה כ י ש ל ו ן! לא החומר שממנו עשויים ראשי ממשלה כמו שאמר אביך, וגם איש חלש שעושה שטויות כמו שאמר עלייך ג׳ופרי...
1
Replying to @netanyahu
יש לך בבית ילד בן 29, לא מחונך, שם גרביים במקרר, מוציא שנאה על אנשים ברשתות חברתיות, הולך לצרוך זנות בפוסיקט.. ואתה מדבר על חינוך?
Replying to @netanyahu
מעניין אם התלמידים ילמדו על דמוקרטיה ושלטון החוק. וגם על מי אחראי לכך שיצחק רבין לא איתנו
3
5
Replying to @netanyahu
אתה זוכר שהיית צריך את קולות הרשימה המשותפת ורדפת אחריהם בפאניקה, כדי לפתוח את שנת הלימודים? 🤣🤣🤣🤣 הערבים נוהרים למליאה להציל אותך @ListJoint
Replying to @netanyahu
איך פותחים? רגיל? בזום? מישהו הכין את התלמידים או ההורים? המורים מעודכנים? עברו הכשרות לקראת השנה בצל הקורונה? מה אתם עושים חוץ מלזבל את השכל?
1