אנחנו פותחים את שנת הלימודים כי זה חשוב לחינוך הילדים וזה חשוב גם לכלכלה שלנו, לאפשר להורים ללכת למקומות העבודה. אני מדבר כרגע עם שר האוצר על הבאת תכניות נוספות, לרבות קידום מס הכנסה שלילי, כדי לעודד ולתגמל יציאה לעבודה, ויש לנו עוד תוכניות בדרך.

Aug 25, 2020 · 6:16 PM UTC

135
112
11
789
0
Replying to @netanyahu
יש תוכנית אחת רלוונטית עבורך: משפט וכלא. הנך מושחת, מסית, שקרן, משסה, מפלג, מפצל, מחריב, מהרס, מסוכן נאשם בפלילים ומנהל כושל. תתפטר!
4
Replying to @netanyahu
אתה לא ראש הממשלה שלי
1
4
Replying to @netanyahu
הביתה!
Replying to @netanyahu
אתה אדיר - תודה רבה ובוז לבוגדים
Replying to @netanyahu
חולשתך הפוליטית, הפחד מהכלא וההתרפסות המוחלטת בפני החרדים מונעות סגר חלקי בשיטת הרמזור כבר חודשיים ומשאירה את המדינה ברמת תחלואה ואבטלה גבוהות. לך הביתה ושחרר את המדינה.
1
1
Replying to @netanyahu
קשקשן! מע' חינוך שאמורה להיות מוכנה לשעת חרום, קרסה במשמרת שלך. למה? כי אתה כולך דיבורים, ואפס יכולת בעשיה. הזקת מספיק. #ביביתתפטר
1
1
3
Replying to @netanyahu
סתם כישלון ביבי. לא מצליח לעשות כלום.
Replying to @netanyahu
כבוד רה״מ מר נתניהו, באמת שחשוב מאוד לפתוח את בתי הספר כדי שההורים יוכלו ללכת לעבודה. חשבת אולי שיותר לשוב ליצר מקומות עבודה??? ברור שלא שהרי נכשלתה בכל דבר שקשור לניהול משבר הקורונה. חוץ מלחלק כסף, למי שאין לו צורך בכך. תפנה בבקשה את הכיסא לטובת העם.
Replying to @netanyahu
תחזיר בבקשה את 400 מיליון שקל שנתתה לחרדים
Replying to @netanyahu
לך כבר למעשיהו. שם מקומך.