סיימתי עכשיו סיור עבודה בבית הספר "עופרים" בירושלים יחד עם שר החינוך גלנט, כדי לעקוב מקרוב אחר היערכות מערכת החינוך לפתיחת שנת הלימודים במגבלות הקורונה.
פתיחת שנת הלימודים חשובה לחינוך הילדים ולכלכלה שלנו.
אמשיך לוודא שאנחנו מתחילים את שנת הלימודים ברגל ימין. בהצלחה לכולם!
Aug 25, 2020 · 12:44 PM UTC
111
92
8
735













