החלטתי עם שר האוצר ישראל כ"ץ ושר החינוך יואב גלנט להקצות 300 מיליון ש"ח לסבסוד הצהרונים עד לסוף שנת הלימודים הקרובה. נמשיך לסייע לכם, ההורים, בעידוד תעסוקה במשק והפחתת יוקר המחיה, בפרט בעת ההתמודדות עם משבר הקורונה.

Aug 25, 2020 · 12:00 PM UTC

314
201
20
1,697
Replying to @netanyahu
ביבי לקחת כבר קורס הכנה לכלא?
Replying to @netanyahu
כמה מזה יעברו לעורכי דין שלך?
Replying to @netanyahu
כמה מה300מיליון יזיזו לנכים לעניים למובטלים לזקנים? העיקר שאתה דואג לממן את עצמך ואת החזרי המס שלך
Replying to @netanyahu
Please simultaneously tweet in English for Global followers...
Replying to @netanyahu
את גם "החלטתי" לפעמים עם שרים מכחול לבן, או שאתה "החלטתי" רק עם עושי דבריך?
Replying to @netanyahu
לא מבין זה משהו חדש שלא היה קיים עד היום ?
Replying to @netanyahu
חצוף שכמוך
Replying to @netanyahu
מדינה שביקשה מהמשפחות השכולות שלא לפקוד את קברי יקיריהן ביום הזכרון צריכה ויכולה גם לאסור השנה על טיסות לאומן!
3
Replying to @netanyahu
מאיפה הכסף? מהמיליארדים מהגז? או מהאמירויות?
1