הייתה לי פגישה חשובה היום עם מזכיר המדינה האמריקני, ידידי מייק פומפאו. 🇺🇸🇮🇱 הודיתי לו על התמיכה האדירה של ארה״ב בישראל, על הסנקציות שהפעילו נגד איראן ועל הסכם השלום שהבאנו עם איחוד האמירויות. עוד חדשות טובות בקרוב!

Aug 24, 2020 · 3:49 PM UTC

137
179
19
1,195
0
Today I had an important meeting with my friend @SecPompeo. 🇮🇱🇺🇸 I thanked him for America’s great support for Israel, the snapback sanctions on Iran and the peace agreement with the UAE. More good news soon!
48
116
7
647
Replying to @netanyahu
אובססיבי לשלוט במדינה! אובססיבי להשאר בשילטון! אובססיבי להרוס את מוסדות השילטון! אובססיבי להימלט מהכלא! אצלך בניגוד לקודמיך, העם צריך לשרת אותך ולא אתה את העם! המדינה לא שלך! מיליארדר מקיסריה מייצג בוחרי ימין שבוקשי גומרים את החודש אבל הם בכל זאת יצביעו לו, הוא המלך בשבילם.
Replying to @netanyahu
איך פומפאו יעזור למובטלים? הגיע הזמן לשלוח את ביבי לביתו.
2
Replying to @netanyahu
ומפאו בא ליישר אותך אחרי השקרים שלך על ה-F35. שקרן סדרתי
Replying to @netanyahu
איזה מנותק מהעם...לא ייאמן. 14 שנה שאתה בשילטון, חוץ מטיסות לחו"ל כי מדיניות חוץ זה יותר כייף מאשר לטפל במדיניות הפנים...שום דבר לא עשית בשביל העם וגם היום רק האינטרס האישי מעניין ומוביל אותך בקבלת ההחלטות. מבזבז מילארדים על בחירות מיותרות רק כדי שתוכל לברוח מהכלא. חרטטן גדול!
Replying to @netanyahu
גם אמר לך תפסיק לשקר ? לגבי הריבונות וגם לגבי המטוסים ? ....מה ענית לו ? ...עזוב זה בשביל העגלים מהליכוד ?
2