הייתה לי פגישה חשובה היום עם מזכיר המדינה האמריקני, ידידי מייק פומפאו. 🇺🇸🇮🇱 הודיתי לו על התמיכה האדירה של ארה״ב בישראל, על הסנקציות שהפעילו נגד איראן ועל הסכם השלום שהבאנו עם איחוד האמירויות. עוד חדשות טובות בקרוב!

Aug 24, 2020 · 3:49 PM UTC

137
179
19
1,195
0
Today I had an important meeting with my friend @SecPompeo. 🇮🇱🇺🇸 I thanked him for America’s great support for Israel, the snapback sanctions on Iran and the peace agreement with the UAE. More good news soon!
48
116
7
647
Replying to @netanyahu
מספיק לחרטט אותנו! נמאסת!
Replying to @netanyahu
די לז**ן לנו את המח - לך לעבוד!!!
Replying to @netanyahu
די לשקרים לפייק להאשמות לספינים! לך לך לך !
Replying to @netanyahu
מספיק עם תעמולת הבחירות שלך אתה משעמם אותנו !
Replying to @netanyahu
בשבילך
ביבי הרגיז אותך, במסיבת העיתונאים אתמול? "אלה ימים היסטוריים", הוא אמר. אני חושב אחרת. הנה התשובה: youtube.com/watch?v=24ts5sFi…
Replying to @netanyahu
לך הביתה שקרן.
Replying to @netanyahu
ראש הממשלה, אתה מנותק מהעם. אתה רקוב מוסרית ואתה הולך הביתה, לקיסריה. כל השאר, באמת מים מתחת לגשר.
Replying to @netanyahu
מה שחשוב יותר זה שתתפטר. תזכורת מדברי ארדן על אולמרט ב-2008. אולמרט אז לא היה נאשם. אבל אתה נאשם ברף הפלילי הגבוה. מקומך בשנים הבאות רק בבית המשפט לא בכנסת ישראל.
Replying to @netanyahu
רוצים לדעת מאיפה האנגלית שלי??? מכרתי רהיטים באנגלית