הייתה לי פגישה חשובה היום עם מזכיר המדינה האמריקני, ידידי מייק פומפאו. 🇺🇸🇮🇱 הודיתי לו על התמיכה האדירה של ארה״ב בישראל, על הסנקציות שהפעילו נגד איראן ועל הסכם השלום שהבאנו עם איחוד האמירויות. עוד חדשות טובות בקרוב!

Aug 24, 2020 · 3:49 PM UTC

137
179
19
1,195
0
Today I had an important meeting with my friend @SecPompeo. 🇮🇱🇺🇸 I thanked him for America’s great support for Israel, the snapback sanctions on Iran and the peace agreement with the UAE. More good news soon!
48
116
7
647
Replying to @netanyahu
5 דקות פגישה, וכל היום התעסקות בפוליטיקה ובמינויי בכירים ועורכי דין למשפט שלו. בלוף אחד ששמו ביבי
1
Replying to @netanyahu
איש השטיק מדווח שהטריק הוא לעשות עיסקת מטוסים תמורת שלום. השלום מימילא קיים. המטוסים.. זה לכלכלה האמריקאית. גאון איש השטיק והטריק.
1
Replying to @netanyahu
כלומר, סגרת את ה”קצוות” האחרונים לאספקת מטוסי F-35 לאיחוד האמירויות?
Replying to @netanyahu
שאלת תם של צייצנית תומכת נילהבת בחלקהימניובמנהיג דגול מרבבהלעודעשורשל עשייהבמדינה:🤔🤔האם המידעשפרסםעכשיו ברק מוואלהשהאמירויות ביטלו פגישה מתוקשרת שאמורה להתקייםולורקבגללשאמרת בקולכי ישראלמתנגדת לעיסקאות נשקבאשרהם?אם כן,זרוקאותםלכל הרוחות,וותר עלהסכםהשלום הזה.הביטחוןשלנויותרחשוב!
2
Replying to @netanyahu
בהצלחה מלך השלום שאתה עושה הרבה יותר ידידותי לעם תודה
3
Replying to @netanyahu
אתה ואתה...
Replying to @netanyahu
תותח💪
3
Replying to @netanyahu
כנראה החדשות לא ממש טובות. האמירויות גילו את האופי האמיתי שלך ולא ממש בא להם עכשיו לחתום איתך על הסכמים. שוב קפץ לך הגן המקולקל!
1
1