בתקופת הקורונה אנחנו עושים הרבה מאוד דברים כדי לשמור על החיים שלכם, על הבריאות שלכם ועל הפרנסה שלכם, אזרחי ישראל. הצעדים שאנחנו נוקטים הביאו את ישראל למקום טוב ביחס למדינות העולם.
196
104
10
1,011
0
אני יודע שקשה עכשיו, אני יודע שזה לא פשוט, ואני לא מסתפק במה שעשינו. אני כל הזמן עובד על תכניות חדשות, תכניות נוספות. אנחנו עובדים ממש מסביב לשעון.

Aug 23, 2020 · 8:40 PM UTC

79
49
4
551
Replying to @netanyahu
היית עובד הרבה יותר קל, והרבה יותר יעיל, אם לא היית עובד קשה כל כך, וזמן רב כל כך מיום עבודתך, בהמצאת ספינים שקרים, שטיקים וטריקים במטרה לברוח ממשפטך. תשעה מליון אזרחים משלמים את המחיר על כך.
1
5
Replying to @netanyahu
וחשבנו שמה שאתה עושה בשעה גנץ עושה בשנה - תתפלא יש א.נשים שבאמת מאמינים בזה. מאמינים בכל מילה שיוצאת לך מהפה (למרות שאתה משקר בלי הפסקה). ואתה מנצל את זה לא יותר חשוב תקציב מתוכניות חדשות? למה אין תקציב? הרי יש הסכם, אתה חתום עליו, אז זה בסדר גם לא לכבד הסכמים? #ביביתתפטר
Replying to @netanyahu
זה לא ליכוד יותר- זאת מפלגת ביביזם של שקרים נוכלות עקיצה ומרמה לנאשם הבורח מדין בית המשפט ומחרב ישראל. הליכוד וחרות של היום הם בושה לאלפי המייסדים שנלחמו ונתנו דמם כוחם ונפשם למען העם והמדינה והם מתהפכים בקבר למה שהפכנו בליכוד של ביבי -מיץ זבל רעיל של שקרים שנאה נוכלות ועקיצה .
1
GIF
Replying to @netanyahu
וואי אתה עובד מסביב לשעון? איזה גבר. כל הכבוד. ותודה רבה באמת. הרי רוב ראשי המדינות בעולם עובדים משמונה עד ארבע, נכון? ואנשים בארץ שמרוויחים שכר ותנאים כמו שלך גם עובדים רק משמונה עד ארבע נכון? תפסיק להתבכיין. ראש ממשלה זו עבודה 24/7. לא מגיעה לך הערכה וכבוד על כך. #ביביתתפטר
1
1
12
Replying to @netanyahu
אתה לא יודע מה זה קשה יא אפס מאופס!
GIF