בתקופת הקורונה אנחנו עושים הרבה מאוד דברים כדי לשמור על החיים שלכם, על הבריאות שלכם ועל הפרנסה שלכם, אזרחי ישראל. הצעדים שאנחנו נוקטים הביאו את ישראל למקום טוב ביחס למדינות העולם.
196
104
10
1,011
0
אני יודע שקשה עכשיו, אני יודע שזה לא פשוט, ואני לא מסתפק במה שעשינו. אני כל הזמן עובד על תכניות חדשות, תכניות נוספות. אנחנו עובדים ממש מסביב לשעון.

Aug 23, 2020 · 8:40 PM UTC

79
49
4
551
Replying to @netanyahu
אתה עובד? אתה עובד עלינו!!!! לא מאמינים לך!!! יודעים צי אתה , ונמאסת עלינו!שוחד, מרמה, הפרת אמונים! די, לך!
Replying to @netanyahu
שקרן רמאי נוכל. הלוואי ותיכנס לכלא ולא רק בגלל השוחד מרמה והפרת אמונים אלא בגלל השסע פילוג והסתה! לך!
Replying to @netanyahu
So, here is my thought of the day. The weather is nice, God has been troublesome with my life for the sake of having me walk the path of Jesus. Today, I feel that Jesus was the troubled soul to fight the fight of people being cruel unintentionally because of human nature to be.
1
Replying to @netanyahu
ביבי אוהבים,סומכים עליך שתכניס לשמאלנים ותגמד אותם לאט לאט עד שיעלמו לגמרי מהעולם
1
Replying to @netanyahu
תוכניות נוספות? ספר לי עוד... מה הפעם? נמכור טנקים לסוריה? נמכור את החמצן לטייקונים? בוא נגיד שבני גנץ הוא בוגד ונשים לו כאפייה... לא רגע, אוקיי... טוב אני לא יודעת. כל כך מתרגשת לראות מה את ה מתכנן 🤩
1
10
Replying to @netanyahu
Have faith that God provides. We had a mini-walk in the desert but the promise land will reopen. Breathe Isreal...
1
Replying to @netanyahu
אין ספק שאתה עובד קשה על עיסקת השחיתות הבאה. כוון גבוה
Replying to @netanyahu
בטח שיש והיתה חקירה נגד ניסנקורן,רק שמרו אותה לשעת כושר! (לא זו שהוגשה ע"י חימוביץ ב2017) אלה,זו:
Replying to @netanyahu
מה קורה שם במדיה? אי אפשר לכתוב משפט ב-4 מילים בלי המילה "אני"?
2
Replying to @netanyahu
אין בך אמון. קשה זה לא תירוץ לשבירת הכלכלה הישראלית באמצעות דמי אבטלה נצחיים. ובעשור של צמיחה לא קידמת שום דבר שהיה מקל עלינו להתמודד עם המגפה. סע לקיסריה, נובוריש
1
3