בתקופת הקורונה אנחנו עושים הרבה מאוד דברים כדי לשמור על החיים שלכם, על הבריאות שלכם ועל הפרנסה שלכם, אזרחי ישראל. הצעדים שאנחנו נוקטים הביאו את ישראל למקום טוב ביחס למדינות העולם.

Aug 23, 2020 · 8:40 PM UTC

196
104
10
1,011
0
אני יודע שקשה עכשיו, אני יודע שזה לא פשוט, ואני לא מסתפק במה שעשינו. אני כל הזמן עובד על תכניות חדשות, תכניות נוספות. אנחנו עובדים ממש מסביב לשעון.
79
49
4
551
Replying to @netanyahu
אז אתה עוצר את הטיסות לאומן?
1
4
Replying to @netanyahu
שוחד. מרמה. הפרת אמונים.
2
Replying to @netanyahu
הנה מקום טוב ביחס לעולם. עם החברים שלך בברזיל ובארצות הברית. מובילים בעולם במספר חולים חדשים ביחס לגודל האוכלוסיה. נכשלת בטיפול בקורונה!
1
1
Replying to @netanyahu
אף אחד לא מאמין לך. לא שלושת נשותיך. לא חברי מפלגתיך, לא הציבור ולא מנהיגי העולם. לך הבייתה.
1
Replying to @netanyahu
אבא שלך לא לימד אותך שאסור לשקר. מדינת ישראל זה לא כסא ושולחן בחנות רהיטים.
1
2
Replying to @netanyahu
שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן
1
Replying to @netanyahu
אולי תנקוט את הצעד המתבקש ותפרוש כבר. תכף מתחיל המשפט... כדאי שתתכונן
1
Replying to @netanyahu
תותח 👑👑👑 עם ישראל חכם ולמרות כל ההתקפות מימין ומשמאל, התקשורת המגוייסת וההפגנות הוא יודע טוב מאוד בסופו של דבר את האמת תמשיך בכל הכח!!! 💪💪💪🙏🙏🙏
1
2
22
Replying to @netanyahu
מה שמעניין אותי זה ( ומאוד מפחיד כאחד ) זה אם כשאתה משקר אתה יודע שאתה משקר ... או שאתה סגור על זה שאתה מדבר אמת ..( אבטלה יותר נמוכה מאירופה? הצלחה במלחמה בקורונה ? שלום תמורת שלום ? לא לתקוף את הממשלה ? ניסנקורן...)
1