בתקופת הקורונה אנחנו עושים הרבה מאוד דברים כדי לשמור על החיים שלכם, על הבריאות שלכם ועל הפרנסה שלכם, אזרחי ישראל. הצעדים שאנחנו נוקטים הביאו את ישראל למקום טוב ביחס למדינות העולם.

Aug 23, 2020 · 8:40 PM UTC

196
104
10
1,011
0
אני יודע שקשה עכשיו, אני יודע שזה לא פשוט, ואני לא מסתפק במה שעשינו. אני כל הזמן עובד על תכניות חדשות, תכניות נוספות. אנחנו עובדים ממש מסביב לשעון.
79
49
4
551
Replying to @netanyahu
The people of the USA love you! 🇺🇸🇮🇱🇺🇸🇮🇱
Replying to @netanyahu
נתניהו - אוהבים אותך ובטוחים בך- אתה הגדול מכולם ! ❤️❤️❤️💪💪💪👏👏👏🙏🙏🙏
1
11
Replying to @netanyahu
תגיד, שתית נפט? אנחנו מקום 30 בעולם בתחלואה, מקום 19 במקרים החדשים ליום, מקום ראשון במערב במקרים חדשים למליון נפש. יחסית למי מצבנו טוב? לסינגפור שמתו בה 27 בלבד? לטאיוואן שיש בה פחות מ-500 חולים? לרואנדה שהיא מדינה ירוקה? לניו זילנד? בחייאת! לך לנוירולוג ובקש להבדק על שיטיון!
1
Replying to @netanyahu
צריך גם לתת רוח גבית למשטרה על מנת שתוכל למגר את התפרעויות הבוגדניים השמאלנים
Replying to @netanyahu
מכל העולם מתקשרים לשאול איך בתקופת הקורונה הצלחתי לסדר לעצמי פטור של מליון ש"ח ממיסים והמטומטמים פה עדיין מאמינים לי שאני עובד בשבילם.
2
2
31
Replying to @netanyahu
שקרן נאלח. איך אתה בכלל מעיז?
1
Replying to @netanyahu
מאות אלפי מובטלים מעל מאה אלף מקרי קורונה בלוני תבערה בדרום קואליציה מפוררת שהראש חולה כל הגוף סובל
2
Replying to @netanyahu
עוד אחיזת עיניים. אתה לא עושה כלום בשבילנו, אבא. אתה עושה הכל בכדי לברוח ממשפט. לא מובטלים, לא מיתון, לא חינוך, לא בריאות. כלום ושום דבר. אדמה חרוכה בדרך ההמלטות. אתה תרשם בהיסטוריה כראש הממשלה המזיק ביותר. #ביביתתפטר
1
1
Replying to @netanyahu
2000 נדבקים ביום זה מקום טוב ?...
1