מתוך אחריות לאומית החלטתי לקבל את הצעת הפשרה של ח״כ האוזר שתאפשר להזרים כסף כבר עכשיו לפתיחת שנת הלימודים, לסיוע לאזרחי ישראל, לבריאות ולכל התחומים. זה הזמן לאחדות וזה לא הזמן לבחירות כי משימות גדולות לפנינו: הצלת חיים ושמירה על הפרנסה שלכם, אזרחי ישראל.

Aug 23, 2020 · 6:37 PM UTC

410
220
27
1,369
0
Replying to @netanyahu
אתה לא זוכר שדיברת ככה על גנץ? ראש ממשלה עם אלצהיימר זה לא משהו שניתן לסמוך על התפקוד שלו...
Replying to @netanyahu
שוחד. מרמה. הפרת אמונים.
6
Replying to @netanyahu
מי שמאמין לך צריך להיות אדם מאוד מיוחד.
1
Replying to @netanyahu
שתדעו כולכם, עלובי המאפיה, שהפעם נדפקתם בגדול כי אנחנו לא נוותר עד שהוא ילך הביתה ויעמוד למשפט בישראל הוא יגמור בכלא
1
Replying to @netanyahu
יש לך משהו למסור לכחול-לבן - לבני גנץ, תמסור לו אישית. למה להטריד בזה את כל המדינה. כשיהיה לכם משהו גמור = כן תקציב, לא תקציב. כן מינויים, לא מינויים. כן בחירות, לא בחירות - קחו 5 דקות ותודיעו למדינה. שניכם רה"מים, שניכם בממשלה. תיפגשו, תדונו ותחליטו. בינתיים הכל חרטא.
Replying to @netanyahu
אנחנו אחריך❤👑
3
Replying to @netanyahu
גיבור גדול, אין עוד כמוך, מלך אמיתי, מה היינו עושים בלעדיך? היידה ביבי.
שקרן! זה לא הצעת פשרה זה שקרנות ואי עמידה בהסכם!
1