אני מדברת עם אנשים והם מדברים עימי, והם מרגישים כל כך עצובים שהנה שוב לא תהיה ממשלה.
היתה כזו שמחה כשממשלה זו הוקמה, כי עברנו כזה סיוט עם כל הבחירות שהיו, יצאנו בטראומה.
עשו כל ההכנה, החקיקה, ההסכם נראה בסדר, אז מה בדיוק לא עובד כאן.
אלוהים עשה שהסיוט הזה זה לא יחזור שוב על עצמו!