אני מברך את ארה"ב על החלטתה להפעיל את מנגנון החזרת הסנקציות נגד איראן. זו ההחלטה הנכונה!

Aug 20, 2020 · 8:49 PM UTC

190
246
27
1,695
0
Replying to @netanyahu
לך לבחירות ותרסק את השמאל שהורס את המדינה.
1
Replying to @netanyahu
זוהי השעה לטפל בכל אתרי הגרעין באיראן.מחסני הטילים.התחמושת.בסיסי חילות הים האויר.והיבשה.
Replying to @netanyahu
מקווה שרוה"מ.ירכיב את הממשלה לעוד 4 שנים..עם ישראל צריך להבין שרק נתנייהו יוציא אותנו מכל המצב .אין שני לו בחריצותו..חכם.עניו.ישר..אוהב את עם ישראל.יש לו קשרים בכל העולם.עובד ופועל בשקט נגד שונאים ואוייבים..תמיד נתמוך בלוחם זה.בנימין של העם היהודי..הצלחה רבה..נחת.
Replying to @netanyahu
כל הכבוד לאיראן שקיבלה תמיכה רבה בהתנגדות הסנקציות של ארצות הברית
Replying to @netanyahu
ב"ה שנתניהו וטראמפ ממשיכים יד ביד במדיניות שתשמור על עתיד ילדינו ונכדינו.
1
Replying to @netanyahu
מי נתן לאמירויות מטוסים? שלום תמורת מטוסים
1
1
10
Replying to @netanyahu
האנגלית שלך יותר טובה משל דונאלד טראמפ.
2
Replying to @netanyahu
אני מברך את 50 אוהדי מכבי פת שהגיעו במיניבוס לעודד אותך בבלפור. איך אמרת? חצי מנדט? וואלה צדקת. מצפה ממך כבר השבוע לחתום עוד הסכם שלום עם איי פארו, לך תדע, שלא יתקיפו אותנו.
1
Replying to @netanyahu
bebaskan palestina dari penjajahan israel anjing
1