אני מברך את ארה"ב על החלטתה להפעיל את מנגנון החזרת הסנקציות נגד איראן. זו ההחלטה הנכונה!

Aug 20, 2020 · 8:49 PM UTC

190
246
27
1,695
0
Replying to @netanyahu
שטויות במיץ עגבניות.תרגיל ביחסי ציבור. למדינה שפרשה מהסכם ; שאיננה צד להסכם; היא נטולת מעמד בהסכם ואין לה זכות לדרוש ממעה"ב להפעיל סעיף כלשהו מסעיפיו. המדיניות המטופשת שלך ושל האוויל בבית הלבן תוביל את איראן לגרעין.המדיניות שלכם עד כה נכשלה כשלון חרוץ וכך גם תמשיך להיכשל.
Replying to @netanyahu
בלה. בלה. בלה. בלה. בלה. ..... 300 תומכים. 300 !!!!! שוחד מרמה והפרת אמונים!!!! לא נוותר עד שתתפטר!!!!!!
Replying to @netanyahu
נכשלת בטיפול בקרונה, תתפטר
Replying to @netanyahu
ביבי אתה גאון דיפלומטי מדינאי ברמה אחרת תודה שביטלת את הסכם הגרעין הגרוע הזה עצרת את איראן אוהבים אותך 💜💜💜💜
Replying to @netanyahu
אילו רק היה איזה הסכם חתום של כל המעצמות שהיה מונע מאיראן להגיע לפצצה...
Replying to @netanyahu
בזכות חוכמתך והנהגתך הנבונה. תודה ענקית על מה ומי שאתה ועל הזכות שניתנה לנו שאתה הוא מנהיגנו.